پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا نسبت به اعتصاب کارگری بندر ونکوور ابراز نگرانی می کنند

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا
تلفن: +1 (613) 226-4880
fvgc.ca



منبع Jan VanderHout، رئیس FVGC، افزود: “پیامدهای بالقوه این اعتصاب گسترده است. ممکن است تاخیرهای قابل توجهی برای کشاورزان در دریافت منابع لازم وجود داشته باشد که منجر به خسارات مالی قابل توجهی شود. علاوه بر این، در دسترس بودن میوه ها و سبزیجات تازه برای مصرف کنندگان کانادایی می تواند تحت تأثیر قرار گیرد و بر امنیت غذایی کلی تأثیر بگذارد.»

ربکا لی، مدیر اجرایی FVGC، بر شدت وضعیت تاکید کرد: بندر ونکوور به عنوان یک حلقه حیاتی در عملیات تولیدکنندگان میوه و سبزیجات کانادایی عمل می‌کند و امکان واردات به موقع منابع حیاتی مانند بذر، کود و کود را فراهم می‌کند. ماشین آلات کشاورزی برای تولید داخلی میوه و سبزیجات ضروری است. همچنین در صادرات محصولات کانادا به بازارهای جهانی که به طور قابل توجهی به اقتصاد کانادا کمک می کند. اختلالات مداوم نیروی کار، بخش محصولات تازه کانادا را به طور قابل توجهی از مسیر خود خارج می کند.”

پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا (FVGC) نماینده پرورش دهندگان در سراسر کشور است که در تولید بیش از 120 نوع محصول مختلف در بیش از 14000 مزرعه، با ارزش دروازه مزرعه 5.9 میلیارد دلار در سال 2021 شرکت دارند. انجمن ملی غیر انتفاعی، و از سال 1922، از موضوعات مهمی که بر بخش محصولات تازه کانادا تأثیر می‌گذارد، ترویج مواد غذایی سالم، ایمن و پایدار، تضمین موفقیت و رشد مداوم صنعت، دفاع کرده است.

ربکا لی اطمینان داد که FVGC از نزدیک وضعیت و تأثیرات آن بر کشاورزان کانادایی را زیر نظر دارد. وی افزود: “ما به کار با ذینفعان صنعت ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به یک راه حل سریع دست پیدا می کنیم.” FVGC همچنان متعهد به برقراری ارتباط و حمایت از اعضای خود در این زمان های چالش برانگیز است.

پرورش دهندگان میوه و سبزیجات کانادا (FVGC) در مورد اعتصاب کارگری بندر ونکوور نگرانی هایی را ایجاد کرده است. این بندر که به عنوان شریان حیاتی برای فعالیت‌های صنعت محصولات تازه کانادا شناخته می‌شود، هم در واردات منابع کلیدی و هم در صادرات محصولات کانادایی مؤثر است. با این حال، اختلالات فعلی، این روند محوری را تهدید می کند.