پرورش دهندگان هلندی گلخانه ای را برای مدرسه بازسازی کردند



منبع فریدو ووترز، پرورش دهنده کوکریج ووترز، می گوید: “این بسیار بیشتر از کاشت یک گیاه یا توت فرنگی است. در گلخانه ها، علاوه بر کشت، فناوری زیادی نیز وجود دارد، چیزی که بسیاری از دانش آموزان کاملاً از آن بی اطلاع هستند.”

AERES VMBO Emmeloord
16 دی بالکان
8303 Gz، Emmeloord، NL
تلفن: +31 (0) 880 205 100
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.aeresvmbo.nl/emmeloord

گلخانه Aeres VMBO دارای بخش هایی برای گیاهان بستر، گیاهان چند ساله و توت فرنگی است. همچنین از تکنیک های مدرن مانند میز کشت روباتیک استفاده می کند. این به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا ببینند امروزه کشاورزی گلخانه‌ای با فناوری پیشرفته چقدر است.

این بنیاد در تلاش است تا ارتباط بین محققان محلی و شرکت های باغبانی را تشویق کند. پرورش دهندگان آن را به عنوان یک چالش می بینند که دانش آموزان مدرسه را با تمام باغبانی گلخانه ای که ارائه می دهد، آشنا کند. شروع با یک شغل پاره وقت در حالی که هنوز در مدرسه هستید، در یکی از گلخانه های بسیاری از باغداران محلی، و بعداً شاید تحصیلات بیشتر یا داشتن شغلی در این زمینه.

در هلند، گلخانه Aeres VMBO نیاز به تعمیرات اساسی داشت. تولیدکنندگان محلی بنیاد Nieuwland برای مدرن کردن آن به نیروهای خود پیوستند. اکنون راهی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کند تا تصور خوبی از باغبانی گلخانه‌ای داشته باشند.

در هفته های آینده 400 دانش آموز از گلخانه ارتقا یافته بازدید خواهند کرد. تولیدکنندگان محلی نسبت به این موضوع خوش بین هستند و مشتاقانه منتظر یک همکاری عالی هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
Glastuinbouwgebied Nieuwland
تلفن: +31 (0) 611 262 132
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.nieuwlandflevo.nl