پرورش دهندگان گل هندی برای همکاری از دفتر تجارت آنتالیا در ترکیه بازدید می کنند

Srikanth Bollapally، رئیس شورای گل‌فروشان هند، اظهار داشت که آنها در زمینی به وسعت 10000 هکتار گل تولید می‌کنند و تولید گل می‌تواند در کشور با افزایش سریع جمعیت افزایش یابد. بولاپالی با بیان مشکلات خود در مورد گل های مصنوعی، اطلاعاتی در مورد کمپینی که علیه گل های مصنوعی راه اندازی کرده اند، ارائه کرد. بولاپالی با اشاره به اینکه این بازدید به منظور تبادل تجربیات خود در زمینه تولید و تجارت گل ترکیه انجام شد، خاطرنشان کرد: فرصت های همکاری را در این زمینه ارزیابی خواهند کرد. بولاپالی از علی کندیر رئیس ATB برای پذیرایی از هیئت تشکر کرد.

منبع: آنتالیا سون هابر



منبع سریکانت بولاپالی، رئیس شورای گلفروشان هند (GFCI) و اعضای شورا از بورس کالای آنتالیا بازدید کردند. در این دیدار در خصوص امکان همکاری صنعت گیاهان زینتی و گل شاخه بریده ترکیه و هند بحث و تبادل نظر شد.

علی کندیر، رئیس بورس کالای آنتالیا گفت: آنتالیا تجربه جدی در زمینه گل های شاخه بریده و گیاهان زینتی دارد و آنها آماده به اشتراک گذاشتن تجربیات خود هستند. کندیر با بیان اینکه در آنتالیا که تولید آن به مدت 12 ماه بدون وقفه انجام می شود مشکلی در تامین گل وجود ندارد، تاکید کرد: تولید بی وقفه برای صادرات مهم است. آقای کندیر با اشاره به اینکه آنتالیا که 40 درصد از سطح تولید گل های شاخه بریده گلخانه ای ترکیه را در اختیار دارد، 45 درصد از گل های شاخه بریده این کشور را تولید می کند، گفت: “حتی این رقم نیز نشان می دهد که ما در بخش گل شاخه بریده چقدر پیشرفت کرده ایم.” کندیر خاطرنشان کرد: صادرات گیاهان زینتی و گل شاخه بریده ترکیه 147 میلیون دلار است و حدود نیمی از آن یعنی 70 میلیون دلار از آنتالیا صادر می شود. Candir از Srikanth Bollapally، رئیس شورای گلفروشان هند و اعضای شورا برای بازدیدشان تشکر کرد و مشتاقانه منتظر فرصت های همکاری است.