پلت فرم اکسیژن محلول راه اندازی شد

او درباره عرضه اخیر سری DOS-X™ از تزریق کننده های اکسیژن محلول ابراز هیجان کرد. جیم ریردن گفت: «ما فکر می‌کنیم که برگ جدیدی را در سفر تزریق اکسیژن محلول خود ورق می‌زنیم»، «با رویکرد plug-and-play تیم طراحی ما، باغبانان در همه جا دسترسی آسانی به مزایای اکسیژن محلول خواهند داشت. تعداد انگشت شماری از تجهیزات استاندارد.»

BioTherm پلت فرم DOS-X™ Dissolved Oxygen را به طور خاص برای صنایع CEA، باغبانی و شاهدانه طراحی کرده است. این تیم می‌گوید: «این فناوری به استاندارد جدیدی در تزریق اکسیژن محلول در آب می‌پردازد، که هدف آن توانمندسازی باغبان‌ها برای بهینه‌سازی سلامت گیاه و به حداکثر رساندن محصول از طریق مدیریت دقیق اکسیژن محلول است».

دانته فرناندز، یک شخصیت رنگارنگ با بیش از 15 سال تجربه در مهندسی تحقیق و توسعه و طراحی، بعداً اظهار داشت: «قبل از انتشار DOS-X™، رویکرد ما به تزریق اکسیژن محلول توسط مهندسی سفارشی درگیر شده بود. هدف ما این بود که یک نسخه استاندارد شده و به صورت پلاگین و بازی از فناوری خود برای بازار باغبانی تولید کنیم، و سری DOS-X™ دقیقاً همین است.



منبع

DOS-X بر روی یک قاب فولادی ضد زنگ ساخته شده است که آن را در برابر خوردگی مقاوم کرده و قادر به مقاومت در برابر عناصر محیط در حال رشد است. به راحتی در سیستم های کنترل DO موجود ادغام می شود.

BioTherm Dissolved Oxygen System (DOS) یک فناوری تزریق گاز به مایع است که سطوح قابل اندازه گیری اکسیژن محلول (DO) را در آب آبیاری افزایش می دهد. بسته های DOS-X برای سرعت جریان تا 60 gpm در دسترس هستند.

هنگامی که از آقای Rearden در مورد نظرات وی در مورد عرضه محصول جدید آنها سؤال شد، اظهار داشت: “ما در سال 2016 شروع به تولید و فروش بسته های تزریق اکسیژن محلول کردیم، اما در آن زمان این سیستم ها نیاز به مهندسی و ملاحظات طراحی زیادی داشتند. این نسخه جدید به تولیدکنندگان در هر اندازه امکان می‌دهد تا به سادگی یک کالا را خریداری کنند که بتواند نیازهای آنها را بدون هیچ زحمتی رفت و آمد مداوم بین نمایندگان فروش ما و مهندسانی که از آنها پشتیبانی می‌کنند، برآورده کند. هدف ما این بود که ساده ترین دستگاه تزریق کننده را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

“پلتفرم اکسیژن محلول DOS-X یک راه حل جامع و قابل اعتماد برای تزریق و نظارت بر سطوح اکسیژن محلول در سیستم های آب باغبانی ارائه می دهد. با اطمینان از یک محیط اکسیژن بهینه، پرورش دهندگان می توانند جذب مواد مغذی، رشد ریشه و سرزندگی کلی گیاه را افزایش دهند و منجر به بهبود آنها شود. کیفیت و عملکرد محصول، جیم رردن، یکی از بنیانگذاران و رئیس BioTherm می گوید.

دانته فرناندز، مدیر مهندسی در BioTherm، از انتشار پروژه اخیر خود، سری DOS-X™ دستگاه‌های تزریق اکسیژن محلول خوشحال شد. دانته گفت: «من در ابتدا در BioTherm استخدام شدم تا محصول تزریقی اصلی را که ارائه می‌دادند – O2 TOOB دوباره طراحی کنم. تزریق کننده های ما را از ابتدا دوباره طراحی کنیم.

ویژگی ها و مزایای کلیدی DOS-X™ DOS-X™ Dissolved Oxygen Platform:

  1. برنامه سیستم Plug & Play
  2. افزایش سطح اکسیژن در آب آبیاری
  3. افزایش رشد ریشه
  4. بهبود فتوسنتز
  5. بهبود جذب مواد مغذی
  6. جلوگیری از پوسیدگی ریشه و سایر عوامل بیماری زا