پیت اونینگس سر. (96) در گذشت

پیت بزرگترین فرزند از 13 فرزند بود. او پس از خدمت به کشورش در هند هلند، تجارت پیاز، غده و بذر را که پدرش در دهه 1930 آغاز کرده بود، ادامه داد. این پایه و اساس شرکتی بود که امروز می شناسیم. از دهه 1960، این شرکت شروع به واردات پیاز سوسن از ژاپن کرد و به وضعیت فعلی خود ادامه داد. پیت در اوایل دهه 1990 بازنشسته شد، زمانی که نسل بعدی شرکت را به دست گرفت. او حتی شاهد پیوستن نسل چهارم به این شرکت بود.

پس از بازنشستگی، پیت به همکاری با شرکت و لامپ ادامه داد. پرورش گل در باغ خود، ساخت جعبه های لامپ، آوردن یا برداشتن شخصی از فرودگاه، و هدیه دادن جعبه های ماندارین به تامین کنندگان. مدت کوتاهی قبل از مرگش، او هنوز به طور مکرر برای صحبت از شرکت بازدید می کرد، اما نه خیلی طولانی، زیرا باید کار انجام می شد.

در 29 آگوست، یکی از بنیانگذاران PF Onings BV (Onings Holland Flowerbulbs)، آقای Piet Onings sr. فوت کرد. او به همراه برادرش هنک (که در سال 2003 درگذشت) یکی از نسل دوم خانواده Onings بودند که در این شرکت فعال بودند.

پیت در سن زیبای 96 سالگی دار فانی را وداع گفت. از او همسرش جین، 6 فرزند، 13 نوه، 12 نوه و یک شرکت فوق العاده به یادگار مانده است.



منبع