چنای در ماه ژوئیه پارک باغبانی جدیدی دریافت می کند

در dtnext.in بیشتر بخوانید



منبع

فعالان محیط‌زیست و دوستداران سبز می‌توانند از غم و اندوه خود در مورد پارک‌های فناوری اطلاعات و پارک‌های فناوری در شهر که در حال رشد هستند، اندکی کوتاهی کنند. دولت ایالتی قرار است تا ماه آینده یک پارک باغبانی را افتتاح کند.

در اقدامی مهم، هیئت بازاریابی کشاورزی ایالت تامیل نادو (TNSAMB) پارک سبز را در مساحتی به مساحت 6.8 هکتار در نزدیکی تقاطع کاتیپارا با هزینه 35 کرور روپیه راه اندازی کرده است.

تقریباً 2 سال طول کشید تا کار ساخت و ساز تکمیل شود و اکنون، ما در مرحله نهایی هستیم. کارهای داخلی داخلی و سیم کشی در حال انجام تا یکی دو هفته دیگر تکمیل می شود. ما این پیشنهاد را به دولت ارسال کرده ایم. وزیر MRK Panneerselvam به زودی تاریخ تحلیف را اعلام خواهد کرد. به احتمال زیاد تا ماه آینده، این پارک به روی عموم، کشاورزان و پژوهشگران باز خواهد شد.

مسیر پیاده روی وسیعی در داخل و خارج پارک برای کودکان و بزرگسالان ایجاد شده است. تنوع گیاهی کافی در داخل پارک برای اهداف یادگیری وجود دارد.

«انواع درختان، گیاهان گل و چمن‌زار به گونه‌ای ایجاد شده‌اند که محیطی سبز در سراسر پارک وجود دارد. شما همچنین یک پارک پروانه رنگارنگ دارید که با هزینه 15 میلیون روپیه ساخته شده است.