چگونه یک اپلیکیشن تحویل گل بر اساس تقاضا مانند Floward بسازیم؟

منبع: appinventiv.com



منبع تجارت الکترونیک تقاضا برای هر محصول را بیشتر افزایش داده است. گل، دسته گل و هدایا فرقی با هم ندارند. لجستیک به هم پیوسته قوی و مدیریت زنجیره تامین پیشرفته به تقاضای آن افزوده است.

یک اپلیکیشن گل و هدیه آنلاین قوی مانند Floward به مشتریان این امکان را می‌دهد تا عشق و قدردانی خود را در قالب گل از طریق یک برنامه فورا ارسال کنند. ثبت سفارش آنلاین به سفارشی سازی نیز کمک می کند.

با تغییر روزافزون سبک زندگی مصرف کنندگان، استفاده از گل به طور تصاعدی افزایش یافته است زیرا در برنامه های مختلف مانند کنفرانس ها، فعالیت ها، استفاده شخصی و هدیه استفاده می شود. با افزایش تقاضا برای گل، مشاهده رشد متناسب در بازار گل و گیاه نیز بدیهی است. طبق یک گزارش، بازار جهانی گل‌فروشی با رشد CAGR 8.1 درصدی با اندازه بازار تخمینی 94.17 میلیارد دلار تا سال 2029 تعیین شده است.

آمار فوق حاکی از افزایش تقاضا برای گل ها به ویژه گل های شاخه بریده است که برای هدیه دادن، تزیین و استفاده شخصی استفاده می شود. پیشرفت در فناوری کشاورزی باعث افزایش تقاضای محصول می شود. پیشرفت فن آوری ذخیره سازی باعث شده است که تنوع در هر منطقه از جهان در دسترس باشد و فرصت های زینتی بهتری را برای گلفروشان فراهم کند.