چگونه یک باغ چند ساله می تواند اینقدر زیبا باشد؟


ایالت اورگان، واقع در سواحل شمال غربی ایالات متحده، به دلیل شرایط آب و هوایی عالی و خاک، میزبان انواع مهدکودک ها و مزارع باغبانی است. طبق آمار، ایالت اورگان دارای بیش از 1000 مهدکودک و مزرعه تخصصی است و یکی از مناطقی است که بیشترین تمرکز مهدکودک در جهان را دارد. بنابراین، اورگان به عنوان ایالت مهد کودک نیز شناخته می شود و نقش مهمی در صنعت کشاورزی و باغبانی آمریکا ایفا می کند. خارج از پورتلند و ادامه به سمت جنوب، در میان انواع مختلف نهالستان های درختی، مزارع فندق و زغال اخته در کنار جاده، انبوهی از گل های رنگارنگ توجه رهگذران را به خود جلب می کند و این شرکت جهانی پرورش گل چند ساله Terra Nova Nurseries است. .

چاک پاولیچ در Cultivate’23 با Heuchera Peach Smoothy.

تابلوی جلوی ترا نوا به همراه باغ ویترینی سال هاست که به نماد مهدکودک ترا نوا تبدیل شده است. باغ ویترین ترا نوا در کنار جاده و اطراف دفتر فروش این شرکت توزیع شده است. تاریخچه ای 25 ساله دارد و در طول این مدت یک منظره گل کامل را تشکیل داده است. محوطه سازی بیش از 25 سال از این شرکت پرورش چند ساله به بلوغ رسیده است، تمام گیاهان نمایش داده شده در این باغ گونه هایی هستند که توسط خود Terra Nova پرورش یافته اند. بیش از 200 گونه در این باغ وجود دارد. باغ ترا نوا زیبایی تمام سال را ارائه می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که بیشتر گیاهانی که ترا نوا پرورش داده است چند ساله هستند، بسیاری از گیاهان این باغ بیش از 5 سال است که با خوشحالی در خانه خود زندگی می کنند و حتی برخی بیش از 15 سال در باغ زندگی می کنند و هنوز هم سرزنده هستند. . این گیاهان شاهد زمان می شوند و مزایای چند ساله بودن آن به اثبات رسیده است.

باغ نمایش Terra Nova به گونه ای طبیعی و زیبا طراحی شده است که دارای سطوح مختلف گیاهی، رنگ های غنی و اشکال مختلف است. این یک مرز گل بالغ و جامع است.

بر اساس سایه طبیعی درختان و ساختمان های اطراف، ترا نوا باغ های نمایش را به دو قسمت خورشید و سایه تقسیم کرد. هم گیاهان آفتاب دوست و هم گیاهان سایه دوست می توانند در محیط مناسب خود رشد کنند و بهترین گیاهان را به نمایش بگذارند. ممکن است ما قبلاً به طیف گسترده ای از گیاهان آفتاب دوست عادت کرده باشیم، اما اگر به این باغ نزدیک شوید، گیاهان سایه دار بسیار زیبایی را خواهید دید که چشم نواز نیز هستند. پرورش گیاه سایه یکی از تخصص های نهالستان ترا نوا است. بگونیا، برونراس، آتیریوم، پولموناریاس و غیره محصولات نماینده این شرکت در باغ نمایش هستند.

محل کار ترا نوا با گل احاطه شده است. یکی از مزایای معنوی باغبانی زینتی بودن این است که اغلب می توانید در کنار گل باشید و از فولاد و بتن شهر فرار کنید. باغ ویترینی ترا نوا، به دلیل اینکه اطراف دفاتر را احاطه کرده است، نمای پنجره ای پر از گل برای افرادی که در داخل آن کار می کنند ایجاد می کند، و این منظره از تنوع خود ترا نوا ساخته شده است.

کلاسیک و ظریف، بصری ترین برداشت از باغ نمایشی Terra Nova است. مراقبت زیاد باعث رشد مداوم این گیاهان شده است و با گذشت زمان، گیاهان به نوبه خود باغی باشکوه را به مردم باز می گرداند. ترا نوا پیشرو در پرورش گل های چند ساله در جهان است و جریان ثابتی از انواع آن در باغ نمایش خود به نمایش گذاشته شده است. مشتریان می‌توانند به وضوح عملکرد و ویژگی‌های گیاهان بالغ را در اینجا ببینند، بنابراین می‌توانند گونه‌هایی را که مناسب استفاده خود هستند انتخاب کنند. بنابراین، این باغ نمایش نیز یک ویژگی مهم برای بازدید مشتریان، درک محصولات و به اشتراک گذاشتن ایده است. علاوه بر این، فقط با قدم زدن در خود باغ، من معتقدم که الهام بخشی به کار ما می شود



منبع