“چین، بازاری به سرعت در حال توسعه”

آنتورا یک پرورش دهنده و تولید کننده گیاه جوان آنتوریوم و ارکیده است. دفتر مرکزی، مرکز تحقیق و توسعه و تأسیسات پرورش این شرکت در هلند واقع شده است. همچنین تاسیسات تولیدی در چین، هلند، آلمان و مقدونیه شمالی وجود دارد.

ماندگاری طولانی
فیلیپ توضیح می دهد که ماندگاری گیاهان یک ویژگی مهم است: “گروه های محصول ما ماندگاری بسیار طولانی دارند. همچنین، به عنوان پرورش دهندگان، ما می دانیم که کدام گونه ها در آن لجستیک خاص فروش آنلاین، که در آن جابجایی اغلب خشن است، عملکرد قوی دارند. نوسانات دما می تواند قابل توجه باشد. ما همچنین در حال کار بر روی مفاهیمی هستیم که راحتی و نگهداری گیاهان را با مصرف کنندگان بهبود می بخشد. ما همچنین این را در گلخانه نمایشی خود نشان می دهیم.

خریدهای مصرف کننده
فیلیپ ادامه می دهد: آنچه جالب توجه است، مصرف نوظهور گیاهان برای استفاده شخصی است. طبق سنت، گیاهان گلدانی برای چینی ها مهم است و با ورود شکل ها و رنگ های جدید، در هر دو نوع Anthurium و Phalaenopsis در اندازه های کوچک گلدان، مصرف کنندگان می توان به خوبی خدمت کرد.”

بر خلاف هلند، که دارای فروشگاه های متعددی است که می توانید گل و گیاه بخرید، در چین کمتر توسعه یافته است. از سوی دیگر، خرید آنلاین در چین بسیار پیشرفته تر از هر جای دیگری در جهان است. فیلیپ می افزاید: «این یک فرصت بزرگ برای مصرف گل و گیاه است.

انتشار غیرقانونی تأثیر منفی زیادی بر تجارت ما و مشتریان ما دارد. برای توسعه بیشتر بازار همراه با مشتریانمان، اجرای حقوق پرورش دهندگان نباتات بسیار مهم است. فیلیپ خاطرنشان کرد: نقش مهمی برای دولت چین در این زمینه وجود دارد.

وی چت
یک حساب شرکتی WeChat کاملاً به روز شده به ویژه برای چین ایجاد شده است که حاوی اطلاعاتی درباره Anthura و محصولات آن است. بخش مهمی از این صفحه وی چت، بخشی است که در آن اطلاعات کشت زیادی را به اشتراک می گذاریم. مقالات جدید به صورت هفتگی و گاهی چندین بار در هفته به حساب شرکت ما اضافه می شود. فیلیپ می افزاید: «ما از همه دعوت می کنیم که از صفحه بازدید کنند و ما را دنبال کنند.

از سال 2006، Anthura شعبه ای در چین دارد که این شرکت علاوه بر تولید گیاهان جوان، محصولات خود را به مشتریان در چین و کشورهای اطراف نیز می فروشد. Kunming Anthura در نزدیکی Kunming، شهر بهار ابدی قرار دارد. فیلیپ ونپوئل، مدیر کل کونمینگ آنتورا، می گوید: واضح است که دلیل انتخاب این منطقه در چین، آب و هوا بوده است.

Anthura دارای یک رابطه طولانی مدت با مشتریان در چین است. در دهه 1990، آنها گیاهان جوان آنتوریوم را برای تولیدکنندگان در چین عرضه کردند. در ابتدا، این به طور عمده برش Anthuriums; بعدها، انواع گیاهان گلدانی اهمیت بیشتری یافتند. امروزه انواع آنتوریوم آنتوریوم در بازار چین ضروری شده است.

یکی دیگر از عملکردهای مهم این مکان، اشتراک دانش با ارائه آموزش به مشتریان است. ارائه پشتیبانی فنی مرتبط با کشت به مشتریان Anthura بخش مهمی از فعالیت های این شرکت است. فیلیپ توضیح می دهد: “همه چیز بر روی کشت موفق با مشتریان ما متمرکز است.”

ما خوشحالیم که با طرف های علاقه مند برای توسعه بیشتر این موضوع همکاری می کنیم تا مصرف کنندگان در نهایت محصولی با کیفیت بالا، قابل اعتماد و نگهداری آسان توسط مشتریان ما دریافت کنند. راحتی، کیفیت و تضمین ماندگاری فرصت های بزرگی برای محصولات ما هستند!

واقعیت اینجاست که اعتماد به خرید یک محصول زنده خیلی بالا نیست. در نتیجه مردم محتاط هستند و این در قیمت گذاری منعکس می شود.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
آنتورا
[email protected]
www.anthura-china.com

فیلیپ در پایان می‌گوید: «اگرچه همه‌گیری کووید-19 تأثیر عمده‌ای در چین داشته و دارد، اما ما شاهد افزایش مصرف گل و گیاه هستیم. مشتریان ما، مطمئناً به پیشرفت خود ادامه خواهند داد! ما با اطمینان با آینده روبرو هستیم!

گلخانه نمایشی منحصر به فرد در چین
علاوه بر مجموعه گلخانه ای و یک آزمایشگاه مدرن کشت بافت، آنتورا همچنین دارای یک مرکز گلخانه جداگانه است که در آن هر دو گونه تجاری و آینده در اندازه های مختلف گلدان و ارائه نشان داده می شوند. ویژگی منحصر به فرد این گلخانه نمایشی در چین این است که همه گونه ها در تمام طول سال گل می دهند. این شامل بیش از 200 نوع مختلف است! گلخانه نمایشگاهی به پرورش دهندگان اجازه می دهد تا هنگام بازدید، انتخاب های متنوع تری داشته باشند، و تجارت و گلفروشان می توانند الهام بگیرند و در مورد امکانات محصولات ما بیاموزند.

Phalaenopsis
فیلیپ: “چند سال پیش، ما نیز شروع به معرفی انواع Phalaenopsis خود کردیم. در اینجا نیز به تولیدکنندگانی که قبلاً Phalaenopsis کشت می کنند، عرضه می کنیم. کشت سنتی Phalaenopsis با سیستم کشت اروپا کاملاً متفاوت است، اما یک شباهت بسیار واضح است: بازار در حال حرکت است. نسبت به گیاهانی که چندین شاخه گل روی یک گیاه دارند. این فرآیندی است که قبلاً در جای دیگری در جهان اتفاق افتاده است، و اینجاست که ما می‌توانیم با انواع و ژنتیک خود تفاوت ایجاد کنیم.

حقوق پرورش دهندگان نباتات
ما همچنین در حمایت از حقوق پرورش دهندگان گیاهان در رابطه با واریته های خود مشارکت می کنیم. واقعیت این است که در چین، گونه های ما در تعداد زیادی کپی می شوند. واریته های ما توسط حقوق پرورش دهندگان گیاه، از جمله در چین، محافظت می شوند.