“ژنتیک ژاپنی، اصلاح نژاد هلندی و آزمایشات در آب و هوای گرم”

ویژگی های معمولی
برای جرارد مهم بود که پشتکار داشته باشد و چیزی منحصر به فرد را توسعه دهد. “شما نمی خواهید با محصولی که از قبل وجود دارد بیایید. ما به دنبال یک سیکلامن دو رنگ و گل بزرگ بودیم که به طور مداوم گل بدهد. علاوه بر این، ویژگی های شناخته شده سری Super مانند یکنواختی در رنگ ها و شکوفایی باید حفظ شود. نتیجه یک Cyclamen است که تقریباً مشابه رشد Super Serie XL فعلی در تابستان است، در ابتدا Super Serie Fusion Large neon. پس از آن، به یک چشم نواز با گل های دو رنگ مشخص تبدیل می شود. Super Serie Midi در مرحله بعدی به سریال اضافه می شود. این سیکلامن در حال حاضر گل‌های معمولی دو رنگ را در تابستان می‌دهد و به طور مشابه با سری فعلی Super Serie Allure کشت می‌شود.

گلبرگ های منحصر به فرد
جرارد و تیمش قصد داشتند یک سیکلامن با گل‌های درشت با گل‌های چشمگیر و دو رنگ بسازند. گردآوری دقیق ویژگی های مناسب در یک محصول قوی چالش جالبی بود. Super Serie Fusion Large به شدت به آب و هوا واکنش نشان می دهد که توسعه را به چالش می کشد. جرارد: «اگر آب و هوا نامطلوب است، ممکن است به جای رنگ های روشن، گل های نئونی پیدا کنید. این نکته مهمی بود که باید در نظر داشت.»

آزمایشات گسترده
جرارد توضیح می دهد که ژنتیک اولیه از ژاپن است. پس از آن، تیم آن را بیشتر در هلند توسعه داد. پس از آن، آزمایشات گسترده ای در آب و هوای گرم اسرائیل و ایتالیا انجام شد. «معمولاً در مورد Super Serie Fusion Large این است که رنگ هرگز کاملاً تمیز نیست. یک ویژگی مانند آن برای ما به عنوان پرورش دهندگان بسیار تحریک کننده است.» جرارد با لبخند می گوید.

آینده
من مفتخرم که توانستیم اولین سیکلامن با گل های درشت را با این نوع رنگ بسازیم. و اینکه میدی‌های کوچک‌تر در شرایط گرم و روشن عملکرد خوبی دارند، آن را سرگرم‌کننده می‌کند. ما برنامه های زیادی برای آینده داریم، از جمله معرفی رنگ های جدید و شاید اندازه های مختلف. با این حال، وضعیت فعلی در حال حاضر عالی است. سیکلامن محصول اصلی ما است، ما به توسعه در آن ادامه خواهیم داد. Super Serie Fusion یک افزودنی عالی به مجموعه فعلی است.

توسعه یک کارخانه جدید همیشه با یک برنامه از پیش تعیین شده شروع نمی شود. یا مانند جرارد زویر، رئیس پرورش در Schoneveld Breeding، می‌گوید: “شما یک روز با فکر از خواب بیدار نمی‌شوید: و حالا من می‌خواهم چیز خاصی بسازم.” آخرین مورد اضافه شده به مجموعه Schoneveld Breeding Super Serie Fusion است. داستان این سیکلامن خارق العاده از ژاپن شروع می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش شونولد
تلفن: 271717 571 +31
[email protected]
schoneveld-breeding.com



منبع

جرارد می گوید: «ویژگی های منحصر به فرد Super Serie Fusion به طور طبیعی در ژاپن رخ می دهد. ما با آن برخورد کردیم و آن را یک فرصت عالی در نظر گرفتیم. ما کار روی توسعه را در سال 2012 شروع کردیم.