کارخانه جوان هلندی Plantise استعفا داد

بافرهای مالی Plantise در حال حاضر برای تحمل (ادامه) این تحولات در طول زمان کافی نیستند. ذینفعان مالی مهم، از جمله بانک و سهامدار، جایی برای پذیرش Plantise در این زمینه نمی بینند.

Plantise یک تولید کننده گیاه جوان بزرگ در هلند است که پس از ادغام سه تولید کننده گیاه جوان هلندی به وجود آمد. آنها بیش از 50 هکتار در هلند مساحت دارند. آنها بخش مهمی از صنعت تولید گیاهی در هلند و اروپای غربی هستند، بنابراین این خبر با شوک دریافت شده است.

Plantise، یک تولیدکننده جوان گیاهی برای پرورش گیاهان سبزی و زینتی گرم و سرد، اعلام کرده است که فعالیت خود را در هلند متوقف خواهد کرد. در روز سه شنبه 13 مهر 1391، تمامی کارکنان از سوی مدیریت مطلع شدند. Plantise در تلاش است تا فعالیت های تجاری خود را به تدریج متوقف کند.

سایر شرکت‌های این گروه مانند Plantise Bioplant و The Rootstock Company (TRC) در حال حاضر فعال هستند. برای این شرکت ها راه هایی برای اطمینان از ادامه فعالیت در حال حاضر در حال بررسی است.

به دلیل مشکلات نقدینگی مورد انتظار آینده، در نتیجه، Plantise می‌خواهد در این زمان شفافیت را برای کارکنان، مشتریان، تامین‌کنندگان و شرکای خود فراهم کند. تعطیلی کنترل شده فعالیت های خود اکنون بهترین راه برای جلوگیری از آسیب تا حد امکان به همه این طرف ها است و Plantise در مورد این موضوع با همه طرف های درگیر بحث خواهد کرد. با این کار Plantise بهترین تلاش ممکن را برای انجام حداکثری تعهدات خود انجام می دهد.

مشارکت کارکنان
اتحادیه های صنفی مربوطه و شورای کار از این تصمیم مطلع شده اند.



منبع دلیل ملموس
پیش بینی های مالی برای فصل آینده، 22/23، قطعا نامطلوب است. دلیل این امر افزایش شدید هزینه های انرژی در مقایسه با فصل گذشته است. علاوه بر این، افزایش شدید دستمزدها و افزایش حداقل دستمزدها که از اول ژانویه توسط دولت اعلام شده است، نمی تواند به اندازه کافی به مشتریان خود منتقل شود.