کارگاه بهداشت شمشاد اورگان


USDA-خدمات تحقیقات کشاورزی و دانشگاه ایالتی اورگان با دپارتمان کشاورزی اورگان، انجمن نهالستان‌های اورگان و مؤسسه تحقیقات باغبانی (HRI) همکاری می‌کنند تا بهترین شیوه‌های مدیریت بیماری شمشاد و به‌روزرسانی‌های تحقیقاتی را به کشاورزان ارائه دهند. هر جلسه که برای آموزش پرورش دهندگان طراحی شده است، آخرین تحقیقات را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد و به آنها تاکتیک های عملی برای اجرا در مهد کودک ارائه می دهد. هزینه 15 دلار است. ثبت نام الزامی است؛ ظرفیت محدود به 40 نفر می باشد.

بیش از یک چهارم کل تولید شمشاد (شماره 1 درختچه همیشه سبز پهن برگ!) در ایالات متحده در اورگان، کالیفرنیا یا واشنگتن انجام می شود. تعداد انگشت شماری از آفات تولید شمشاد و مدیریت چشم انداز را به چالش می کشند، اما سوختگی شمشاد به عنوان یک تهدید مهم ظاهر شده است. این بیماری در PNW حتی دردسرسازتر است زیرا علائم در مقایسه با سایر مناطق ظریف تر به نظر می رسد.

USDA-خدمات تحقیقات کشاورزی و دانشگاه ایالتی اورگان کارشناسانی را به دره ویلامت می‌آورند تا در یک کارگاه در مورد سلامت شمشاد در پنج جلسه مجزا صحبت کنند، و سپس با پژوهشگران از طرح تحقیقاتی سوختگی شمشاد در محل بازدید می‌کنند. سخنرانان شامل کارشناسانی از دانشگاه ایالتی اورگان، خدمات تحقیقات کشاورزی USDA و دپارتمان کشاورزی اورگان هستند.

موضوعات خاص شامل آخرین به روز رسانی ها در مورد نکات پیشاهنگی و مدیریت بیماری، نحوه تأثیرگذاری شیوه های تولید مهد کودک و محیط بر شیوع بیماری، برنامه خطر عفونت سوختگی شمشاد، انتخاب قارچ کش و پوشش، و برنامه پاکیزگی سوختگی شمشاد ODA است.

اینجا ثبت نام کنید.

دستور کار کارگاه

8:00 الی 8:30 صبح ثبت

ساعت 8:30 صبح نکات پیشاهنگی و منابع آموزشی برای بیماری ها و آفات شمشاد – دکتر لویزا سانتاماریا، بخش گیاه شناسی و آسیب شناسی گیاهی، OSU/NWREC

09:00 تأثیر شیوه‌های تولید مهد کودک و محیط بر سوختگی شمشاد – دکتر جری ویلند، USDA-ARS، و دکتر مانا اوکورا، بخش گیاه‌شناسی و آسیب‌شناسی گیاهی، OSU

10:00 استراحت (تنقلات و قهوه ارائه شده)

10:30 قبل از ظهر برنامه خطر عفونت و مدل مناسب آب و هوا – دکتر لن کوپ و دکتر بریتنی بارکر، دپارتمان باغبانی، OSU

11:00 قبل از ظهر انتخاب و پوشش قارچ کش – دکتر جی پسایت، گروه گیاه شناسی و آسیب شناسی گیاهی، OSU

11:30 صبح برنامه پاکیزگی سوختگی شمشاد ODA – دکتر کارا میلز، وزارت کشاورزی اورگان

12:00 تور اختیاری برای دیدن تحقیقات سوختگی شمشاد در محل و فرصت بحث بیشتر

ثبت: هزینه ثبت نام برای هر شرکت کننده در کارگاه 15 دلار است.

اعتبارات گواهی مجدد: *اعتبارات تأیید مجدد آفت کش ODA برای شرکت کنندگانی که در کل کارگاه شرکت می کنند (8:30 تا 12:00) در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی اورگان
www.oregonstate.edu



منبع