“کالج ها بخشی جدایی ناپذیر از حمایت از نیروی کار CEA هستند”

کالج سنت لارنس به لطف یک مشارکت جدید به زودی یک پیشنهاد دانشگاهی جدید را به برنامه درسی خود در پردیس کورنوال ارائه خواهد کرد.

گلن ولبرگت، رئیس و مدیر عامل کالج سنت لارنس، گفت: “کالج ها بخشی جدایی ناپذیر از حمایت از نیروی کار برای مشاغل در بخش های جدید و آینده هستند.” “این تجربه فراتر از کلاس درس است و به دانش آموزان اجازه می دهد تا در یک محیط کاری واقعی از یک صنعت مدرن تجربه کسب کنند.”

مقاله کامل را در www.choosecornwall.ca بخوانید.



منبع

یک برنامه کشاورزی محیطی کنترل شده (CEA) از 12 سپتامبر تا 4 نوامبر 2022 در دسترس دانش آموزان خواهد بود تا به آماده سازی افراد برای اشتغال در بخش فناوری کشاورزی در زمینه گلخانه ها و مزارع سرپوشیده که محصولات غذایی، دارویی و محصولات جایگزین را پرورش می دهند، کمک کند.

این آموزش افراد را برای شغل در مزارع سرپوشیده و گلخانه هایی که غذا، حشیش یا محصولات زینتی تولید می کنند آماده می کند. اریک لانگ، رئیس ZipGrow می‌گوید: «فرصت‌های کمی در بخش فناوری کشاورزی وجود دارد که در آن دانش‌آموزان بتوانند آموزش عملی را در یک محیط مزرعه عمودی سرپوشیده دریافت کنند. ما منابع و دانش لازم را داریم تا یک مسیر آموزشی و فرصتی برای افراد بیشتری برای ورود به این حوزه هیجان انگیز فراهم کنیم.

برنامه درسی دوره شامل درس هایی در مورد؛ محصولات محیطی کنترل شده، مدیریت یکپارچه آفات، تکثیر گیاهان، و مدل سازی کسب و کار CEA. محتوا در کالج سنت لارنس آموزش داده می شود و آزمایشگاه ها با آموزش پرورش دهندگان خبره در مرکز مزرعه داخلی ZipGrow که از فناوری برج هیدروپونیک استفاده می کند، انجام می شود.