کاهش حضور شرکت LED در Cultivate

در سال‌های گذشته، Cultivate با مجموعه‌ای پر جنب و جوش از تامین‌کنندگان نور تزئین شده بود که مسیرها را با نمایشگرهای براق، روشن و بنفش خود روشن می‌کردند. با این حال، رویداد امسال کاهش قابل توجهی در تعداد آنها نشان داد. این تغییر برای کریس هیگینز از Hort Americas تعجب آور نیست که آن را به کاهش سرمایه گذاری ها و افزایش شکست مزارع در صنعت نسبت می دهد.

Hort Americas، فروشنده قدیمی لوازم روشنایی Current، از آخرین نوآوری خود، Arize Element L2000 در این نمایشگاه رونمایی کرد. کریس این لامپ را به عنوان یکی از کارآمدترین چراغ‌های رشد در کلاس خود توصیف می‌کند که خروجی آن تا 3600 میکرومول بر ثانیه است. هنگامی که Arize Element L2000 به عنوان جایگزینی برای چراغ های سدیم فشار بالا (HPS) استفاده می شود، می تواند به طور بالقوه تعداد وسایل مورد نیاز را تا 20٪ کاهش دهد.

کریس می‌گوید: “ما به بازار باغبانی آمریکای شمالی متعهد هستیم. و مانند هر کسی که به اندازه کافی در این صنعت بوده است، ما شاهد برتری این صنعت حتی در فراز و نشیب‌هایش بوده‌ایم. ما به این صنعت اعتقاد داریم و می‌دانیم که این صنعت برای سال‌های آینده وجود خواهد داشت.” “نمونه‌های بسیار خوبی از شرکت‌هایی وجود دارد که در صنعت گلخانه‌ای شکوفا می‌شوند، اما من در طول 2 دهه اخیرم در این صنعت آموخته‌ام که در کشاورزی با محیط کنترل‌شده یک اندازه برای همه وجود ندارد. ما دو شریک داریم: ما شرکای فروشنده/فناوری و شرکای پرورش‌دهنده‌مان داریم. وقتی به مشکلات گوش می‌دهیم که شریک‌های کارآمد هستند و اپراتورهای گلخانه‌ای مشکلات را حل می‌کنند. چیزی که ما می دانیم که گلخانه ها و مزارع موفق واقعی هستند توسط اپراتورهایی با تجربه اثبات شده در تعالی عملیاتی هدایت می شوند.”



منبع

کریس پیش‌بینی می‌کند که بازارهای ایالات متحده و کانادا، سنگر اصلی تجهیزات کارولینای شمالی، تولید ایالات متحده خواهند بود. او توضیح می دهد که در حالی که Current در نمایشگاه های اروپایی غایب بود، تقاضا برای محصولات آنها در آمریکای شمالی به دلیل کیفیت، کارایی بالا و ضمانت های گسترده با حمایت خود Current ثابت بوده است. با این حال، ما همچنین دیده‌ایم که ورود یک بازیکن غیرهلندی به بازار اروپا بسیار سخت است. چه چراغ‌های LED، چه هوش مصنوعی، کود، لوازم گلخانه‌ای یا هر چیز دیگری که در صنعت گلخانه استفاده می‌شود.» این باعث شده است که شریک زندگی آنها تمرکز خود را به آمریکای شمالی برگرداند.

کریس توضیح می دهد: “به نظر می رسد که اشتیاق تامین کنندگان روشنایی بر اساس سرمایه گذاری، حضور در غرفه و حضور در Cultivate23 کاهش یافته است.” “تامین کنندگان فناوری پیشرفته/آگ-تکنولوژی به طور قابل توجهی در رویداد امسال غایب بودند. اما از آنجایی که Cultivate بر اپراتورهای گلخانه‌ای متمرکز شده است و نه سرمایه‌گذاران ag-tech، چندان تعجب‌آور نیست.” او همچنین تأثیر افزایش نرخ بهره و چالش‌های پیش روی صنعت حشیش را برجسته می‌کند، که منجر به هدایت سرمایه‌گذاران کمتری به سمت بخش باغبانی شده است. با این وجود، کریس تأکید می‌کند که LED‌ها همچنان نقش مهمی را در آینده قاره آمریکا و پشتیبانی مشتریان خود به دنبال فناوری قابل اعتماد ایفا می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد بدون توجه به محصولاتی که رشد می‌کنند، هزینه را کاهش دهند یا عملکرد را افزایش دهند.