کاهش سطح سر و صدا و بهبود بهره وری انرژی

افزایش راندمان و کاهش نویز
از طریق اصلاحات دقیق، ما به نتایج قابل توجهی دست یافته ایم. با ترکیب یک موتور AC جدید و بسیار کارآمد و بهینه سازی طراحی آیرودینامیکی، نسل جدید Multifan تا 101% CFM/Wat بیشتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد. علاوه بر این، با طراحی مجدد محفظه، پیاده‌سازی پایه‌های موتور جدید و بهینه‌سازی ترکیب موتور و پروانه، پیشرفت‌های قابل توجهی در کاهش نویز حاصل شده است. کارمندان گلخانه شما از محیط کاری آرامتری که این فن ها ارائه می دهند قدردانی خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
تهویه Vostermans

www.vostermans.com



منبع

برای هر نیازی طراحی شده است
نسل جدید فن های گلخانه ای به سه گروه مجزا تقسیم می شود که هر کدام برای برآوردن نیازهای خاص طراحی شده اند. از بین کم مصرف ترین نسخه 3000 cfm، نسخه قدرتمندتر 4000 cfm یا نسخه بسیار قدرتمند 4750 cfm انتخاب کنید. این محدوده همه کاره امکانات بی پایانی را هم برای ساخت و ساز گلخانه های جدید و هم برای بازسازی ارائه می دهد.

نصب ساده و سه سال گارانتی
نصب فن گلخانه ای مولتی فن اکنون آسان تر از همیشه است. با چهار نقطه نصب در بالا و دو نقطه نصب در کنار، فرآیند نصب ساده تر شده و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، تمام نسخه ها در فهرست UL قرار دارند و از رعایت استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل می کنند. به عنوان گواهی بر اعتماد ما به کیفیت فن، ما یک گارانتی سه ساله را به صورت استاندارد ارائه می دهیم و خیال شما را راحت می کند.

تولیدکنندگان گلخانه مدت‌هاست که به فن‌های گلخانه‌ای Multifan برای دوام، نصب آسان و طول عمر استثنایی آن‌ها اعتماد کرده‌اند. در حال حاضر، نسل جدید فن ها مزایای بیشتری را به همراه دارد که به طور خاص برای نیازهای گلخانه داران طراحی شده است. این فن‌ها سطح نویز را کاهش می‌دهند و بازده انرژی را بهبود می‌بخشند و آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هر محیط گلخانه‌ای تبدیل می‌کنند. در واقع، فن گلخانه ای مولتی فن یکی از کم مصرف ترین فن های گردش افقی موجود در سراسر جهان است.