کسب و کارهای کشاورزی بریتانیا به عنوان بخشی از طرح جدید، قبض های انرژی را به نصف کاهش می دهند

دولت بریتانیا از حمایت های جدیدی از کشاورزی و مشاغل روستایی که در زمستان امسال با افزایش قبض انرژی مواجه هستند، رونمایی کرده است. دولت تخفیفی در قیمت عمده‌فروشی گاز و برق برای تمام مشاغل بریتانیا از طریق آنچه طرح کمک‌های لایحه انرژی نامیده می‌شود، ارائه خواهد کرد.

فدراسیون غذا و نوشیدنی (FDF) گفت که از طرح کاهش لایحه انرژی و سرعت اجرای آن استقبال می کند. کارن بترز، مدیر عامل این سازمان، توضیح داد: “این به بزرگترین و بی ثبات ترین فشار هزینه ای که صنعت ما در حال حاضر با آن مواجه است، رسیدگی می کند.” اگرچه برخی از جنبه‌های این طرح هنوز مشخص نشده است، اما به تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی در سراسر بریتانیا کمک می‌کند.»

منبع: farminguk.com

این بدان معناست که صورتحساب‌ها در زمستان امسال تقریباً به نصف سطح مورد انتظارشان کاهش می‌یابد، با حمایت از قراردادهای ثابت توافق شده در تاریخ 1 آوریل 2022 یا پس از آن، و همچنین برای تعرفه‌ها و قراردادهای متغیر و انعطاف‌پذیر. این حمایت برای مصرف انرژی از 1 اکتبر 2022 تا 31 مارس 2023 اعمال می شود و برای یک دوره شش ماهه اولیه برای همه مصرف کنندگان انرژی غیر خانگی اجرا می شود.

منبع عکس: Dreamstime.com



منبع

مینت باترز، رئیس NFU، گفت که طرح امداد انرژی یک “بالشتک بسیار مورد نیاز” برای مشاغل کشاورزی فراهم می کند. با توجه به اینکه این بسته محدودیت‌های هزینه‌های ثابت را پوشش نمی‌دهد، او گفت که ضروری است که دولت به ارزیابی تأثیر کامل صورت‌حساب‌های انرژی بر اعتماد تجاری و تولید ادامه دهد.