“کسب و کار خود را با نکات کلیدی پرورش دهید”


در طول Cultivate، 15 تا 18 ژوئیه، در کلمبوس، OH، سخنرانان و رهبران صنعت بینش خود را طی چندین سخنرانی ارائه خواهند کرد. در زیر مجموعه کامل سخنرانی های اصلی در Cultivate آمده است:

تکان صبحگاهی! ارائه اصلی – کیت دیلینی
راه هایی برای رشد افراد، خدمات و مشتریان
یکشنبه 16 جولای ساعت 8:00 الی 9:30 صبح.

جذب و نگه داشتن افراد بزرگ در صنعت سبز چالش برانگیز است، اما غیرممکن نیست. تکان صبح ما! سخنران اصلی، کیت دلانی، در مورد چگونگی جذب، آموزش و پاداش دادن به بهترین افراد برای کسب و کارتان و راه‌هایی برای استفاده از استعدادهای اطرافتان برای دریافت بهترین نتایج صحبت خواهد کرد. او به ما کمک می‌کند تا عمیق‌تر کاوش کنیم تا «واو» و آنچه واقعاً کسب‌وکار شما را منحصربه‌فرد می‌کند، کشف کنیم. بیاموزید که چگونه با استفاده از فناوری جدید برای رشد مخاطبان و بهبود خدمات خود از منطقه راحتی خود خارج شوید.

بیشتر بدانید

آدرس ایالت صنعت امریکن هورت
دوشنبه 17 تیر ساعت 8:00 الی 9:15 صبح

بیاموزید که صنعت ما امروز در کجا ایستاده است و آینده چه چیزی در انتظار شماست. کارشناسان ما بینش‌هایی در مورد نحوه برنامه‌ریزی و هدایت تغییرات جوی بازار که ناشی از افزایش هزینه‌ها و تنگناهای زنجیره تامین است، ارائه می‌کنند و در عین حال چالش‌های تجاری مانند نیروی کار و در دسترس بودن محصول را نیز مدیریت می‌کنند. آخرین افکار در مورد فضای سیاسی، سیاست نظارتی و فرصت ها نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

  • وضعیت انجمن – کن فیشر، رئیس و مدیر عامل امریکن هورت
  • Inside Washington Perspective – کریگ رگلبروگ، معاون اجرایی امریکن هورت در بخش حمایت، تحقیقات و روابط با صنعت
  • به روز رسانی اقتصادی – دکتر چارلی هال، اقتصاددان ارشد AmericanHort

بیشتر بدانید

به دنبال بینش‌های بیشتر صنعت و همچنین دانش و روندهای مورد نیاز هستید؟ برای شرکت در هر یک از بیش از 160 جلسه آموزشی موجود در مورد همه موضوعات در صنعت سبز، از مبتدی تا متخصص، برای یک مجوز آموزشی همه جانبه Cultivate’23 ثبت نام کنید.

همه فرصت های آموزشی را کاوش کنید

این فرصت ها و فرصت های بی شمار دیگر را در Cultivate’23 از دست ندهید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید



منبع