کشاورزان جدید ایپسویچ گلخانه خانوادگی را به خانه خود منتقل می کنند

این گلخانه توسط پدر چلسی زمانی ساخته شد که خانواده او مالک زمینی بودند که مزرعه میخانه قدیمی در آن ساخته شده است. زمانی که والدین او بازنشسته شدند، بیشتر زمین تحت حفاظت قرار گرفت، اما یک قطعه تقریباً 40 هکتاری تقسیم شد و اکنون جایی است که هچرها در حال ساختن مزرعه کوچک خود هستند، جایی که سوار اسب می‌شوند، مرغ، بوقلمون، خوک و گوشت گاو پرورش می‌دهند. گاوها و به زودی، آنها سبزیجات خود را در گلخانه خانواده چلسی پرورش خواهند داد.

کامیونی که به آرامی حرکت می‌کرد تا محموله‌های بزرگ خود را جابه‌جا نکند، روز یکشنبه از مزرعه میخانه‌های قدیمی به مزرعه Old Homestead سفر کوتاهی کرد و گلخانه‌ای 30 ساله را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. چلسی و بن هچر، صاحبان مزرعه Old Homestead در جاده گرین ویل در نیو ایپسویچ، هفته‌ها است که در حال برنامه‌ریزی برای نقل مکان هستند.

مقاله کامل را در www.concordmonitor.com بخوانید.



منبع

به گفته چلسی، زمانی که گلخانه ساخته شد، والدینش از آن برای پرورش گل و برخی محصولات استفاده کردند، علیرغم این واقعیت که در آن زمان، این ملک مزرعه کار بزرگی نبود و مطمئناً به چنین گلخانه بزرگی نیاز نداشتند. . اما پدرش به هر حال آن را ساخته است و خاطرات خوب زیادی از دوران کودکی او به همراه دارد. او می‌دانست که می‌خواهد آن را به خانه جدیدش بیاورد، سرزمینی که زمانی تکه‌ای از دوران کودکی‌اش بود و هنوز هم آن میراث را به همراه داشت.

“در ابتدا، ما فکر می کردیم که آن را تکه تکه از بین ببریم. اما پس از کمی نگاه کردن به آن، متوجه شدیم که ساده ترین راه این است که آن را به صورت یک تکه برداریم و حرکت دهیم.» ما قبلاً چیزهای بزرگی مانند آلاچیق و این نوع چیزها را جابه‌جا کرده‌ایم، اما هیچ چیز به این بزرگی. اما زمانی که تشخیص دادیم این ساده‌ترین راه برای جابجایی آن است، این همان کاری است که انجام دادیم.»