کشاورزی مستلزم مشاهده شخصی محصولات است و نمی تواند صرفاً بر تجهیزات تکنولوژیکی تکیه کند

“در حین ارائه خدمات مشاوره فناوری کاشت، من مفهوم تطبیق اقدامات با شرایط محلی را به مشتریان خود منتقل کرده ام. می بینیم که در سال های اخیر نهالستان های جدید کشت بدون خاک در چین برای رشد گل رز و گوجه فرنگی ساخته شده است. وجود دارد. شکی نیست که کشت بدون خاک راهی برای توسعه کشاورزی در آینده است، اما آنچه مهم است این است که استفاده از منابع طبیعی را با توجه به اقلیم محلی و محصولاتی که می کاریم به حداکثر برسانیم، هزینه های انرژی را کاهش دهیم و کشاورزی مدرن را به فناوری تبدیل کنیم که واقعاً سودمند باشد. پرورش دهندگان.”

“در سال 2007، کسب و کار خانوادگی ما به Syngenta فروخته شد. پس از آن، من به این فکر کردم که آیا باید همچنان یک شرکت بزرگ برای کار پیدا کنم؟ یا چیزی معنادارتر را امتحان کنم. در پایان، تصمیم گرفتم از مهارت های حرفه ای خود استفاده کنم. به جای یک شرکت به کشاورزان خدمت کنید.»

“بازار تمشک در چین به خصوص ده سال پیش بسیار کوچک است و هنوز هم محصولات منجمد بر آن حاکم است. فضای زیادی برای فروش تمشک تازه وجود ندارد. دلیل اصلی این است که حمل و نقل توت ها در مسافت های طولانی دشوار است.” در حین حمل و نقل کیفیت می تواند به شدت از بین برود.برای پرورش دهندگان، پرورش تمشک با کیفیت خوب بسیار مهم است، اما همچنین یافتن کانال های فروش پایدار بسیار مهم است، زیرا زمانی که تمشک رسیده و برداشت شد، باید فوراً فروخته شود. در غیر این صورت ضرر و زیان وارد می شود.به همین دلیل است که بیشتر تمشک در بازار چین همچنان به عنوان محصولات منجمد فروخته می شود که می تواند فشار فروش را بر تولیدکنندگان کاهش دهد.اما طعم لذیذ تمشک تازه برای مصرف کنندگان دشوار است.طعم آن بسیار زیاد است. برای مصرف کنندگان در بازار چین مهم است. تمشک یک میوه رایج در کشورهای اروپایی و آمریکایی است. بیشتر آن ها کمی ترش هستند و مصرف کنندگان چینی انواع شیرین را ترجیح می دهند.

اطلاعات تماس

نوربرت فیشر

نوربرت فیشر از آلمان گفت: “من بیش از 13 سال است که در نینگشیا، چین هستم و عمدتاً خدمات مشاوره کاشت را به تولیدکنندگان در سراسر چین، به ویژه در زمینه تمشک ارائه می دهم.”

“انجام کشاورزی کار بسیار سختی است. شما باید خودتان بروید و منطقه کشت محصول را ببینید تا بدانید چه اتفاقی برای گیاه می افتد و راه حل را به سرعت تنظیم کنید. من توصیه های فنی را به مشتریان در استان های مختلف چین ارائه می دهم، از جمله تمشک، رودودندرون، پرورش دهندگان گیاهان زینتی، گوجه فرنگی و سایر محصولات. من حتی در زمان شیوع بیماری همه گیر سفر می کنم. چون ارتباط فقط از طریق تلفن انجام می شود، مشتری فقط می تواند بخشی از تصویر را نشان دهد و ممکن است جزئیات مهم را از دست بدهد و باعث اشتباه شود. اکنون بیشتر و تجهیزات پیشرفته بیشتری در نهالستان نصب شده است، اما اتوماسیون به این معنا نیست که افراد به طور کامل مورد نیاز نیستند. فناوری فعلی نمی تواند کاشت بدون سرنشین واقعی را تحقق بخشد. تغییرات مختلفی در طول فرآیند کاشت رخ می دهد و سال ها تجربه انباشته برای شناسایی دقیق نیاز است. آنها.”

[email protected]



منبع