کشاورز هوبارت به طور تصادفی خشخاش دارویی محدود را برای فصل عروسی پرورش می دهد

خانم دیکسون گفت: “یک تماس غیرمنتظره از دپارتمان داشتم که می‌گفت برخی از عکس‌های من را در اینستاگرام دیده‌اند و مشکوک بودند که آنها خشخاش‌های محدود شده‌اند که برای رشد در تاسمانی به مجوز نیاز دارید.” “من آنها را صرفاً برای عروسی پرورش می دادم. مطلقاً هیچ ایده ای نداشتم.”

وقتی کیت دیکسون یک مزرعه بذر خشخاش صورتی کاشت، نمی‌دانست که این کار منجر به تخریب باغ او توسط گروه ویژه مواد مخدر می‌شود. خانم دیکسون یک مزرعه گل تجاری را در حومه هوبارت اداره می‌کند و گل‌فروشان محلی را با شکوفه‌های فصلی و دائمی در تمام طول سال عرضه می‌کند.

مقاله کامل را در www.abc.net.au بخوانید.



منبع این نشان داد که خانم دیکسون به طور ناخواسته دو گونه محدود خشخاش به نام‌های Papaver somniferum و Papaver bracteatum را کاشته است. این خشخاش‌ها به‌طور تجاری در تاسمانی تحت محدودیت‌های شدید برای استخراج مواد آلکالوئیدی که شامل مورفین، تباین و کدئین برای استفاده در داروسازی هستند، رشد می‌کنند.

هر بهار، مزرعه او با انفجارهای رنگی که بین بومیان استرالیا و شکوفه های آفریقای جنوبی پاشیده می شود، زنده می شود. در گوشه ای از مزرعه او شکوفه جدیدی برای سال 2022 وجود داشت: محصولی از آنچه که او فکر می کرد خشخاش های صورتی پرزرق و برق هستند. تعجب او را تصور کنید وقتی که بخش محیط زیست تاسمانی – نه یک عروس سرخ شده – بود که به شکوفه های او علاقه مند بود.