“کشت فشرده تر ادریسیا ما را قادر می سازد تا محصولات جدید را کشف و اضافه کنیم”

مجموعه گسترش
پس چرا گسترش مجموعه؟ به گفته Ederveen، همه گیری یک دوره چالش برانگیز بوده است و در آن دوره، آنها به پتانسیل ارائه یک بسته کامل به مشتریان خود فکر کردند. علاوه بر این، آنها تولید ادریسی خود را به گونه ای توسعه دادند که بتوانند همان مقدار ساقه را در سطح زیر کشت کمتری رشد دهند. به نوبه خود، ما فضای بیشتری برای کاوش با سایر محصولات داشتیم.» بنابراین، آنها انجام دادند. آنها با ژربرا و گل داوودی در پاییز 2020 شروع کردند. و برای گل داوودی، کار آسانی نبود زیرا آنها همچنین مجبور بودند تولید قلمه را در مزرعه راه اندازی کنند. آنها باید در مدت کوتاهی چیزهای زیادی یاد می گرفتند، اما توانستند این کار را انجام دهند و در بهار 2021 حدود 200 تا 300.000 ساقه در هفته تولید می کردند و اکنون به 400.00 ساقه در هفته رسیده اند.


مارکو ساندیک و فرانس ادروین در نمایشگاه IFTEX 2023 در نایروبی، کنیا.

همچنین، برای لیزیانتوس خود، آنها می خواهند تا این مقدار ساقه در هفته رشد کنند. آنها کشت این محصول را 1.5 سال پیش در سال 2021 آغاز کردند و اکنون نتایج خوبی را مشاهده می کنند. “در سال 1994، رشد محصول چالش برانگیزی بود زیرا دوره کشت بسیار طولانی بود. اکنون به دلیل ژنتیک بهتر، دوره کشت قابل قبول تر است.” ادروین از تولید، کیفیت و تقاضا راضی است. “این در حال حاضر بیش از عرضه ما است.”

از سال 2013، فلورا دیلایت در تمام طول سال در کنیا ادریسی پرورش می دهد. آنها به سرعت در بازار جذب شدند زیرا تقاضا برای این ادریسیا افزایش یافت. در حال حاضر آنها را در سراسر جهان عرضه می کنند و در سال های گذشته، آنها مجموعه خود را با گل های داودی، لیزیانتوس، ژربرا گسترش داده اند و در حال حاضر در حال آزمایش سلوزیا هستند. ارائه یک پکیج کامل دلیل گسترش مجموعه آنها بود و کشت فشردگی هیدرانسی آنها که از چندین سال پیش با آن شروع شده بود، این امکان را به آنها داد. فرانس ادروین، که آزمایش اولین هورتانسیا را در سال 2011 با شریک تجاری خود مارکو ساندیک آغاز کرد، می گوید: “ما هنوز 18 هکتار در تولید داریم و اکنون تقریباً تمام محصولات خود را مستقیماً عرضه می کنیم.”

هورتانسیا در تمام سال
همه چیز از سال 2007 آغاز شد که این دو هلندی تجارت خود را در کنیا تأسیس کردند. آنها کار خود را با ranunculus و چند گل تابستانی شروع کردند اما به سرعت متوجه پتانسیل رشد ادریسیا در تمام طول سال شدند. 52 هفته تابش آفتاب ما را بر آن داشت تا پس از سالها تطبیق محصول با آب و هوای کنیا، تصمیم به آزمایش محصول را در سال 2011 آغاز کنیم. و انتظارات آنها را تایید کرد. “به محض مشاهده نتایج، مطمئن شدیم که می توان آن را در تمام طول سال کشت کرد زیرا “دوره سرد” تأثیر منفی بر محصول نداشته است، حداکثر 5-6 روز.” بنابراین، در سال های بعد، آنها به تطبیق هورتانسیاها با شرایط کنیا، گسترش سطح زیرکشت و غیره ادامه دادند. و در همان زمان، بازار شروع به شناخت این محصول کرد و تقاضا شروع به افزایش کرد. ما انتظار نداشتیم این همه درخواست به این سرعت دریافت کنیم و اکنون، محصولات خود را تقریباً مستقیماً به سراسر جهان ارسال می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
فرانس ادروین
فلور دیلایت
ایمیل: [email protected]
www.floradelight.com



منبع

تحولات بیشتر در خط لوله
و در Flora Delight، نوآوری ها و پیشرفت های بیشتری در خط لوله وجود دارد. برای مثال، آنها به تازگی شروع به قرار دادن پنل های خورشیدی در مزرعه خود کرده اند و به طور مداوم محصولات فعلی خود را بهبود می بخشند و محصولات جدیدی مانند سلوزیا را آزمایش می کنند.