کنترل آفات در مرزهای ایالات متحده چگونه کار می کند؟

وقتی صحبت از واردات محصولات، گیاهان و گل می شود، وزارت کشاورزی ایالات متحده و گمرکات و گشت مرزی سخت برای مشتریان Prime Fresh Handling (PFH) و صنعت غذای تازه کار می کنند. بدون تلاش آنها، آفات و بیماری های سایر کشورها به راحتی می توانند از مرزهای ما عبور کنند و به طور بالقوه به محصولات داخلی اینجا در ایالات متحده سرایت کنند.

و در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: پرزیدنت آبراهام لینکلن، USDA را در سال 1862 تأسیس کرد، زمانی که حدود نیمی از آمریکایی ها در مزارع زندگی می کردند. این اداره اکنون دارای 29 آژانس با مسئولیت های گسترده است، از بازرسی ایمنی مواد غذایی تا توسعه اقتصادی برای جوامع روستایی.

در دو سال گذشته، متخصصان گمرک و گشت مرزی (CBP) بیش از یک میلیارد ساقه گل شاخه بریده را برای فروشگاه ها و خانواده ها در سراسر ایالات متحده بازرسی کرده اند. در نتیجه این بازرسی ها، CBP از ورود تقریباً 2000 آفت به ایالات متحده جلوگیری کرد.

این طیف وسیعی از مسئولیت ها است و حتی یک لیست کامل نیست. آنچه مربوط به موضوعات کنترل آفات باغ و کنترل آفات گیاهی است این است که آنها به آنچه گمرک و گشت مرزی برای آنها ارسال می کند توجه دقیق دارند و تصمیم می گیرند که آیا محصولات مناطق خاصی اجازه ورود به خاک ایالات متحده را می دهند یا خیر.

برای اطلاعات بیشتر:
Prime Fresh Handling
prime-fresh.com



منبع

نحوه کمک گمرک و گشت مرزی
متخصصان کشاورزی CBP به طور فیزیکی همه گل ها و مواد گیاهی را بازرسی می کنند، آزمایش های کنترل آفات باغی و کنترل آفات گیاهی را قبل از ورود انجام می دهند تا از عاری بودن آنها از آفات و بیماری ها اطمینان حاصل کنند. در طول یک روز معمولی، متخصصان کشاورزی بسیار آموزش دیده CBP می توانند تا و حتی بیش از 3000 محصول ممنوعه گیاهی، گوشتی، حیوانی و محصولات خاکی را ضبط کنند – و تا 250 آفت حشره را در بنادر ورودی ایالات متحده رهگیری کنند.

USDA چیست و چه کارهای دیگری انجام می دهند؟
وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) آژانس فدرالی است که برنامه‌ها و سیاست‌ها و مقررات مربوط به کشاورزی، جنگل‌داری، دام‌داری، کیفیت غذا و تغذیه آمریکا را پیشنهاد می‌کند.

USDA همچنین مسئول چندین برنامه رفاه اجتماعی، از جمله تغذیه مدرسه است. آموزش تغذیه؛ کمک های غذایی برای زنان، نوزادان و کودکان (WIC)؛ و برنامه کوپن غذا معروف به برنامه کمک تغذیه تکمیلی (SNAP). همچنین، این آژانس فدرال به کشاورزان یارانه پرداخت می کند و محصولات مازاد آنها را خریداری می کند تا برنامه های ناهار مدرسه با بودجه فدرال را برای کودکان واجد شرایط فراهم کند.

این بازرسی ها شامل تکان دادن گل ها برای از بین بردن حشرات و استفاده از ذره بین برای شناسایی آفات و بیماری ها است. CBP هرگونه آفت و بیماری را به وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ارسال می کند. در اینجا از تصاویر دیجیتال و سایر فناوری ها برای تایید هویت حشرات و بیماری های خارجی استفاده می شود. آنها سپس “آی” یا “نه” نهایی را دریافت می کنند که آیا واردات مجاز است از مرزهای ما عبور کند.

کوین سی هارینگر، مدیر اجرایی برنامه‌های کشاورزی و ارتباط تجاری CBP، گفت: «هیچ‌کس نمی‌خواهد دسته‌ گلی مملو از حشرات یا بیماری‌هایی که می‌توانند محیط زیست را ویران کنند، به مادر بدهد. او می افزاید: «متخصصان کشاورزی CBP در خط مقدم هستند تا اطمینان حاصل کنند که گل های شاخه بریده، سبدهای آویزان و سایر طرح های وارداتی بدون آفت و آماده ارائه هستند.»

خدمات جهانی
چه یک جعبه، یک پالت یا یک عملیات لجستیکی در سراسر شرکت، Prime Fresh Handling در دستیابی به تحویل ایمن و به موقع مواد و محصولات حساس به زمان و دما بین هر نقطه مبدا و مقصد در سراسر جهان ماهر است.