کنوت اولین مشاور حرفه‌ای جوان بنیاد گل‌های آمریکا را انتخاب کرد

Knuth می گوید: “من هیجان زده هستم که اولویت ها و نیازهای فعلی متخصصان جوان در صنعت سبز را نمایندگی کنم و به اشتراک بگذارم.” “در طول مدتی که در این سمت هستم، امیدوارم از اهداف استراتژیک AFE، به ویژه در رابطه با تعامل با نسل بعدی، حمایت کنم.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی
www.ncsu.edu



منبع

به عنوان اولین مشاور YPC AFE، Knuth اطمینان حاصل می کند که چالش ها و نیازهای فعلی متخصصان جوان در حال اطلاع رسانی هستند. در طول دوره دو ساله خود، کنوت ریاست یک کارگروه YPC را برای جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات با هیئت مدیره در حین اجرای طرح های AFE و YPC بر عهده خواهد داشت.

YPC که در سال 2015 تأسیس شد، فرصت هایی را برای توسعه رهبری و شبکه سازی ارائه می دهد. اعضا در جلسات آنلاین و حضوری، وبینارها و فرصت‌های دیگر برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، همکاری با اعضای تأثیرگذار صنعت و کمک به ارتقای مشاغل در صنعت گل شرکت می‌کنند. موقعیت فعلی او در هیئت مدیره AFE ارتباط مستقیمی با YPC فراهم می کند.

بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) با ایجاد مشاور جدید شورای حرفه‌ای جوان (YPC) در هیئت مدیره خود، به هدف خود برای تمرکز بر آینده اعضای صنعت گل ادامه می‌دهد. ملیندا کنوت، استادیار دپارتمان علوم باغبانی، در این نقش منحصر به فرد که نماینده متخصصان جوان گلکاری است، ایفای نقش خواهد کرد.

تحقیقات Knuth در مدیریت نوآورانه و استراتژی های بازاریابی برای بررسی نگرش ها و رفتارهای مصرف کننده برای محصولات باغبانی خوراکی و زینتی تخصص دارد. صندوق بازاریابی گل AFE برای انجام یک مطالعه نوآورانه ردیابی چشم و اخیراً مطالعه ای در مورد خرید گیاهان آپارتمانی از Knuth حمایت کرد.