کودر گارتنباو در IPM الهام می گیرد

سال هاست که کودر با ارقام برجسته خود نام بسیار خوبی برای خود دست و پا کرده است. کودر همچنین بر روی محصولات چندساله نوآورانه مانند Coprosma، Euphorbia، Trifolium، Hebe iBE®، Scleranthus، Leptinella، Mühlenbeckia و مخلوط‌های چمن تمرکز دارد که به تنهایی یا به صورت ترکیبی، در سراسر اروپا ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد می‌کنند.

مارک، پسر یوهانس کودر، که در حال حاضر فعالانه از کسب و کار خانوادگی حمایت می کند، می افزاید: “کیفیت برای ما بیشتر و بیشتر مهم شده است. قیمت بالاتر همیشه در پایان نتیجه می دهد – همچنین برای مشتریان ما.”

در طول IPM 2023، کسب و کار خانوادگی Köder Gartenbau برای اولین بار به نمایش گذاشته شد. انتظارات مالک یوهانس کودر و تیمش بیش از حد برآورده شد.

یوهانس کودر: “ما مطمئن نبودیم که به عنوان یک کارآفرین خانوادگی محلی، برای نمایشگاه بین المللی مانند IPM مناسب باشیم یا خیر. اما تصمیم ما کاملا درست بود. ما سرگرم شدیم، بحث های جالب زیادی داشتیم، و همچنین توانستیم کسب و کار جدیدی را آغاز کنیم. “

به مناسبت IPM، کاتالوگ محصولات جدید کودر ارائه شد که دارای بسیاری از موارد جدید است که در گلخانه های فوق مدرن در کوهستان سوابین کشت می شوند. این غرفه توسط خود شرکت طراحی و ساخته شده است. پانل های چوبی روستایی به سرزمین جنگلی متصل می شوند و در نمایشگاه بین المللی گیاهان، حال و هوای دلپذیری از آلمان جنوبی را القا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
کودر گارتنبائو
Höhenweg 11
73489 Jagstzell
تلفن: +49 (0) 7967 317
[email protected]
www.koeder-gartenbau.de



منبع

شرکت گیاهان جوان و تمام شده از جنوب آلمان هر روز در غرفه خود در سالن 2 بازدیدکنندگان علاقه مند و مخاطبین جدیدی را به خود جذب کرد.