کورتنی کارداشیان به انتقادات درباره نمایش گل برای تولدش پاسخ داد

پست کارداشیان در ادامه ویدئویی از نمایش صورتی “تولدت مبارک” در پشت یک دسته گل بزرگ از لاله های رنگارنگ گنجانده شد. علاوه بر این، کارداشیان ویدئویی از دسته گل های فراوان خود روی یک میز به اشتراک گذاشت. چیدمان گل شامل رز قرمز، گل صد تومانی، ارکیده و رز سفید بود.

با این حال، ستاره کارداشیان در پاسخ به این اظهارات دریغ نکرد، زیرا پاسخ داد: “ما آنها را به بیمارستان کودکان اهدا می کنیم.”

او شروع به جشن تولدش در شرح زیر کرد و نوشت: «احساس سپاسگزاری برای همه عشق و آرزوهای تولد دارم. 44 سالگی یک رویا بود. یکی از طرفداران در کامنت ها از کارداشیان به خاطر داشتن گل های زیاد در روز تولدش سوال کرد. «فکر می‌کنید بعد از اینکه گل‌ها را نگاه می‌کنند با آن‌ها چه می‌کنند؟» کاربر اینستاگرام نوشت

در aol.com بیشتر بخوانید



منبع

کورتنی کارداشیان به انتقادات درباره نمایش گل هایش در جشن تولد جدیدش پاسخ داده است. این ستاره واقعیت که در 18 آوریل 44 ساله شد، هفته گذشته در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا فیلم ها و عکس هایی از جشن تولد خود، از جمله برخی از گل هایی که دریافت کرده بود، به اشتراک بگذارد. در یک پست، او عکسی از یک تخت سفید پوشیده از گلبرگ های رز را به اشتراک گذاشت. گلبرگ ها نیز در اطراف کف اتاق خواب پخش شده بودند.