“کیفیت محصول حفظ می شود و ماندگاری طولانی تری را تضمین می کند”

سیلویا ون اودن
WeberCooling
گیلدن‌ویگ 16، 3334 KC
Zwijndrecht، هلند
موبیل: +31 612 819 917
ایمیل: [email protected]
https://www.webercooling.com/en/



منبع برای اطلاعات بیشتر:
لیندا کروبو
فاسد شدنی Movements K. Ltd.
تلفن: +254 110 590024
ایمیل: [email protected]

از زمانی که ما با کولرهای جاروبرقی کار می کنیم، شاهد بهبود دمای محصولات در هنگام رسیدن به مقصد بوده ایم. هنگامی که محصولات در خلاء خنک می شوند، معمولاً به دمای 3.5 تا 4 درجه سانتیگراد می رسیم که برای محصولات ما ایده آل است. در طول حمل و نقل، ما معمولاً شاهد افزایش حدود 1 تا 1.5 درجه سانتیگراد هستیم. به همین دلیل، کیفیت محصول حفظ می شود، که برای مشتریان ما مفید است زیرا ماندگاری طولانی تری را تضمین می کند.» لیندا کروبو از Lift Cargo نتیجه می گیرد.

سیستم خنک کننده خلاء ارائه شده، که سیستمی برای خنک کردن یک پالت هواپیمای PCM/CP6P با میانگین 3000 کیلوگرم در هر بار است، به محصولی که Perishable Movements K. Ltd. حمل می کند اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری تازه تر بماند. دمای ایده آل محصول در طول حمل و نقل حفظ می شود، به طوری که محصولات تا هسته تا دمای یکنواخت خنک می شوند تا محصولات در شرایط بکر به مقصد می رسند.

بهبود زنجیره سرد
از آنجایی که این شرکت به نقاط مختلف دنیا حمل می کند، زمان بار در هر محموله متفاوت است. تحویل به کشورهای اروپایی حداکثر 8 ساعت، استرالیا 16 ساعت و آسیا تا 18 ساعت طول می کشد. و حتی در طولانی ترین حمل و نقل، محصولات خنک شده باید در دمای مشخصی باقی بمانند. اینجاست که Weber Cooling وارد می شود.

به همین دلیل، این شرکت به دلیل تخصص آنها در نصب کولرهای جاروبرقی برای حمل و نقل محصولات تازه و همچنین خدمات ارتباطی و پس از فروش، با خنک کننده وبر همکاری کرد.

Perishable Movements K. Ltd. یک شرکت حمل و نقل و لجستیک متوسط ​​در کنیا است که متشکل از 60 کارمند است. این شرکت روزانه بین 50 تا 100 تن محصول را حمل می کند که 40 درصد آن نیاز به خنک شدن دارد، مانند گل های تازه، گیاهان و قلمه ها و میوه ها و سبزیجات.

با خنک کننده خلاء، به دلیل فشار یکسان در کل اتاق، کل بار محصولات تازه به طور یکنواخت در یک چرخه کوتاه حداکثر 30 دقیقه تا دمای بسیار پایین خنک می شود. سیلویا ون اودن از Weber Cooling می‌گوید این خنک‌سازی یکنواخت و سریع زیبایی سیستم است که هیچ فناوری پیش خنک‌کننده دیگری نمی‌تواند آن را تضمین کند.