“گذرنامه گیاهی با کد منحصر به فرد به ما امکان می دهد محصولات ارسال شده را ردیابی کنیم.”

Esperit Elements همچنین سازگار با محیط زیست است: آنها از نوار کاغذی استفاده می کنند، 75٪ از سینی های مقوایی تامین کنندگان را دوباره استفاده می کنند و کل سقف با پنل های خورشیدی پوشیده شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel، هلند
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع

Esperit Elements به دلیل چیدمان های منحصر به فرد خود مانند کانسپت Marimo شناخته شده است. در سال 2022، آنها حتی برنده جایزه گل لاله شدند. در این ماه، این شرکت توسط OZ Planten در سری پرورش دهنده ماه خود مورد توجه قرار گرفته است.

کمی متفاوت
Esperit Elements این روحیه را دارد که هر سال چیز جدیدی را به بازار بیاورد و تاکنون موفق بوده است! کنجکاو هستید که آنها برای سال آینده چه چیزی در نظر دارند؟ مواظب جوایز گلس لاله آتی باشید. توسعه دهندگان مفهومی 11 ماه جلوتر کار می کنند. در ویدیوی زیر، می توانید مجموعه ای از عید پاک برای سال 2024 و مفاهیم منحصر به فرد جدول را مشاهده کنید.

چطور شروع شدند
ایده این شرکت در سال 2004 آغاز شد، زمانی که یان ون گیست و ووتر پرسون، هر دو مالک، یک تراریوم چشمگیر را در آمریکا دیدند. این یک تراریوم شیشه ای با سنگ ریزه های رنگی و چندین گیاه بود. یک چیز به چیز دیگری منجر شد و اکنون این شرکت به یک تجارت بزرگ با خطوط تولید متعدد تبدیل شده است:

  • Esperit Seasonalss: ترتیبات فصلی
  • Esperit Specialls: ترتیبات در تمام طول سال
  • Esperit Solutionss: ترکیب گیاه و گلدان

با کیفیت و آگاه به محیط زیست
علاوه بر داشتن سبک خاص خود، کیفیت و محیط نیز برای Esperit Elements مهم است. “ما فکر می کنیم مهم است که کارکنان جدید ابتدا ترتیبات خوبی را ایجاد کنند. سرعت بعداً خواهد آمد. از سال گذشته، ما ترتیبات خود را به همین دلیل قابل ردیابی کرده ایم. ما این کار را با یک پاسپورت گیاهی با یک کد منحصر به فرد انجام می دهیم. اگر مشکلی پیش بیاید، ما این کار را انجام می دهیم. Wouter Persoon می‌گوید که می‌تواند محل ارسال محصولات را ردیابی کند.