گروه اورینتال به رشد بازار آتی اطمینان دارد

لویی می‌گوید: “در اعداد مطلق، امسال کمی کمتر فروخته ایم. با این حال، من مطمئن هستم که این به طور موقت است و در سال‌های آینده دوباره افزایش خواهد یافت.” ما به بخش مجلل بازار می فروشیم، به این معنی که مصرف کننده، اگرچه در حال حاضر کمی محتاط است، اما پس از آن که دوست داشت، دوباره آماده خرید یک چیز خوب خواهد بود. خواهید دید، در سه ماهه چهارم امسال، وقتی مردم تعطیلات تابستانی خود را فراموش کردند و روزها دوباره کوتاه و سرد می‌شوند، باید چیزی زیبا در درون وجود داشته باشد.”

با این حال، چالش ها همیشه وجود دارند. “بزرگترین دغدغه ما کارمندان خوب است. از نظر تدارکات، ما همه چیز را پوشش دادیم، اما در مهندسی و بازرگانی، استعدادهای اضافی همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. از همه مهمتر، ما به دنبال یک توسعه دهنده محصول خلاق هستیم که بتواند ترتیباتی را بر اساس رنگ های فعلی و رنگ های فعلی جمع آوری کند. روندها.”

گروه اورینتال سالانه بیش از 400 کانتینر گیاهی و ارزش افزوده را از خاور دور وارد می کند. این شرکت می‌تواند انواع کاکتوس‌های بونسای، فیکوس، جینسنگ، لاکی بامبو و غیره را در تمام طول سال ارائه دهد. آنها در تجارت روزانه تخصص داشتند، به این معنی که هر مشتری می تواند روزانه از یک سینی تا 5000 جعبه سفارش دهد. علاوه بر این، Oriental طیف گسترده ای از ترتیبات را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه شرقی
لوئیس ون دایک
[email protected]
www.orientalonline.nl



منبع
تصاویری از ویدیوی جدید شرکت (فیلم زیر). بالا سمت چپ لوئیس ون دایک از بینندگان در گلخانه استقبال می کند.

در طول سال های کووید، فروش گل و گیاه بسیار بالا بود. پاسخگویی به این تقاضا به یک چالش تبدیل شد، همانطور که برای گروه Oriental از Bleiswijk، هلند نیز چنین بود. مدیر تجاری لوئیس ون دایک به ما می گوید که اکنون فروش آرام شده و زمان سرمایه گذاری در آینده فرا رسیده است. اخیراً یک وب سایت جدید با یک ویدیوی شرکتی جدید راه اندازی شده است، در حالی که به طور همزمان پرورش دهنده به دنبال پرسنل مجرب است.