گروه باغبانی رهبران صنعت فلوریدا را در کنوانسیون سالانه به رسمیت می شناسد

تال کولی، مدیر عامل FNGLA گفت: “کنوانسیون سالانه FNGLA با گرد هم آمدن از سراسر ایالت Sunshine، فرصتی برای جشن گرفتن دستاوردها، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه ها و ایجاد ارتباط با یکدیگر است.”

انجمن مهد کودک، پرورش دهندگان و منظر فلوریدا (FNGLA) در حین گردهمایی در ساراسوتا برای کنفرانس سالانه گروه، هفت رهبر صنعت را مورد توجه قرار داد.

نشست سالانه FNGLA در اواخر ژوئن در وستین ساراسوتا برگزار شد تا سال گذشته را مرور کند و رهبری جدید را برای سازمان آغاز کند.

جایزه Wendell E. Butler، معتبرترین جایزه این سازمان، به ون دانان داده شد. دانان بازنشسته است، اما به عنوان یک مربی و داوطلب در بخش اقدام FNGLA خدمت می کند. او دکترای خود را گرفت. در پاتولوژی گیاهی از ایالت پن. دانان در دهه 1970 برای کار در منطقه آپوپکا به فلوریدا نقل مکان کرد و یک آزمایشگاه بافت گیاهی را برای نهالستان اوکدیل اداره کرد.

“صنعت باغبانی فلوریدا به زیبایی طبیعی ایالت ما کمک زیادی می کند، اما این متخصصان و مشاغل پرشور نیز مباشران عالی منابع، ارائه دهندگان مشاغل مهم برای جوامع خود و تعیین کننده روند گل ها، گیاهان و درختان هستند.”

این سازمان نماینده صنعت باغبانی محیطی فلوریدا است و هدف آن پیشبرد منافع خود در این ایالت است. سایت آن‌ها از مزایای این صنعت حمایت می‌کند و می‌گوید که «در سال 2020 31.4 میلیارد دلار فروش کل تولید داشته و به طور مستقیم بیش از 266000 نفر را استخدام کرده است».

در floridapolitics.com بیشتر بخوانید



منبع