گروه طراحی LiveTrends از مجموعه روز ولنتاین 2024 رونمایی کرد

با مجموعه روز ولنتاین 2024، گروه طراحی LiveTrends مشتریان را دعوت می کند تا خود را در دنیای عاشقانه، هنری و شگفتی های لذت بخش غرق کنند. عشق را در خالص ترین شکل آن تجربه کنید و در طراحی های فریبنده الهام گرفته شده از دنیای مسحور کننده شیرینی پزها و خلاقان غرق شوید.

گروه طراحی LiveTrends سه خط متمایز را در مجموعه روز ولنتاین 2024 ارائه می دهد. “مجموعه Sweet Adventure وعده می دهد که مشتریان را به سفری عجیب و غریب ببرد، در حالی که مجموعه Forever Yours با ظرافت همیشگی خود مجذوب خود می شود. در نهایت، مجموعه Sweetest Crush با جذابیت بازیگوش و شگفتی های لذت بخش دل ها را به دست خواهد آورد.”

به عنوان بخشی از تعهد این شرکت به افزایش تجربه مصرف کننده، گروه طراحی LiveTrends عناصر تعاملی را در مجموعه روز ولنتاین معرفی کرده است. “اقلام منتخب در کاتالوگ دارای کدهای QR هستند و دنیایی از لذت های اضافی را باز می کنند. به عنوان مثال، هر مورد در مجموعه Sweet Adventure با یک برچسب QR همراه است، که مشتریان را به مجموعه ای از شگفتی های غیرقابل مقاومت سوق می دهد. با اسکن کردن کد QR، مشتریان یک هدیه دیجیتالی لذت بخش شامل دستور العمل نوشیدنی امضا، دستور پخت شیرینی شکلات چیپسی و یک بازی سرگرم کننده طراحی شده برای دو یا چند بازیکن دریافت می کنند.”

مجموعه روز ولنتاین گواهی بر تعهد LiveTrends Design Group به ایجاد طرح های استثنایی است. لایو ترندز با کاوش در تکنیک‌های مختلف تزئین، فرم‌های ارگانیک و پالت رنگی پر جنب و جوش، محیطی نرم و رمانتیک را به تصویر می‌کشد که هم فریبنده و هم منحصر به فرد است. گروه طراحی یک ترکیب نمادین ایجاد کرده است که جوهر انواع عشق را تداعی می کند: معصومانه، عاشقانه، سالم، پرشور، بازیگوش، و جوان.

مارتین راسموسن، مدیرعامل LiveTrends Design Group اروپا می‌گوید: «گروه طراحی LiveTrends به بهبود مستمر تجربه مصرف‌کننده نهایی، ایجاد طرح‌هایی که به گروه‌های مصرف‌کننده خاص پاسخ می‌دهد، و ادغام یکپارچه حوزه فیزیکی و دیجیتال اختصاص دارد.» “در دوران پس از کووید، که سلامتی ذهن، بدن و روح در مرکز توجه قرار می‌گیرد، هدف ما ایجاد تجربیاتی در اطراف محصولاتمان است که با این نیازهای در حال تکامل همسو باشد.”

گروه طراحی LiveTrends اروپا برای راه اندازی مجموعه روز ولنتاین 2024 هیجان زده است. این مجموعه با الهام از زیبایی فریبنده، هنرمندی و توجه دقیق به جزئیات که توسط سرآشپزها و خلاقان شیرینی‌پزی نشان داده شده است، تلفیقی نفس‌گیر از عاشقانه و تخیل را ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
LiveTrends
www.livetrends.dk



منبع