گروه مدیران جوان هلندی با DryGair از مرکز آتشفشانی اسرائیل بازدید می کنند

در طول سال گذشته، در دسترس بودن انرژی نوسان داشته است که منجر به افزایش شدید قیمت ها شده است. این بدون شک یک مشکل بزرگ برای فعالان گلخانه ای است، زیرا انرژی یکی از بزرگترین هزینه ها در این زمینه است.

“مدیران جوان” یک برنامه منحصر به فرد است که دانش و تخصص لازم را برای توسعه خود به عنوان رهبران صنعت باغبانی در اختیار متخصصان جوان قرار می دهد. این یک برنامه 2 ساله است که توسط Florpartners میزبانی می شود و هدف آن افراد 20 تا 30 ساله در زمینه های مختلف باغبانی است.

متخصصان جوان هلندی اخیراً از اسرائیل دیدن کردند. طی آن آنها به مرکز آتشفشانی دعوت شدند تا تحقیقاتی را که در این مرکز انجام می شود، ببینند. بخشی از این بازدید شامل کنفرانسی با DryGair و همچنین مخترع سیستم، دکتر Avraham Arbel بود. در طول کنفرانس، شرکت کنندگان در مورد وضعیت فعلی باغبانی، فناوری ها و نوآوری های نوظهور و آینده این بخش بحث کردند.

بنابراین، آینده باغبانی بر نوآوری و فناوری های صرفه جویی در انرژی مانند DryGair متکی است. با این حال، تغییر در طرز فکر مورد نیاز برای پذیرش گسترده این فناوری‌ها نسبتاً کند است. به این دلایل، ادامه آموزش و آموزش رهبران صنعت فردا، همانطور که برنامه “مدیران جوان” انجام می دهد، مهم است.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
نیر اسکیرا
DryGair Energies Ltd
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
T: +972-9-7730989
www.drygair.com

انرژی بزرگترین مشکل باغبانی است
از گروه در مورد چالش هایی که در آینده باغبانی می بینند سؤال شد. پاسخ، تقریباً به اتفاق آرا، انرژی بود.