گزارش تصویری: روز آموزش مدیریت گلخانه، چین: “دانش، آگاهی، به اشتراک گذاری”

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

همچنین دارای یک ماژول تجسم ادغام شده در داشبورد برای افزایش سهولت کار است. در سال گذشته، از زمان اجرای الگوریتم های هوشمند، فینکا توانسته است تولید خود را بیش از 25 درصد نسبت به سایر مکان های خود افزایش دهد و هزینه های گاز و برق را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

گلخانه متخصصان خارجی را معرفی می کند. در سمت توزیع، آنها به استراتژی اول سفارش اعتقاد دارند و فقط کانال رده بالا را برای اطمینان از قیمت یکسان در طول سال انتخاب می کنند.

در نهایت، آقای وو بنکین، رئیس نیوگرین، سخنان پایانی خود را ایراد کرد و از اساتید به خاطر آموزش های آماده و حضور همه تشکر کرد. در عین حال، این جلسه آموزشی مشترک با شرکت های بسیار عالی و پیشرفته در این صنعت، فقط یک شروع عالی است و پس از آن شما را به طور منظم به New Green دعوت خواهیم کرد.

سایت اینترنتی:https://www.hoogendoorn.nl/zh-hans/

او بینش خود را در مورد خطرات تولید، از خطرات موجودی (مانند Dolocal، که برای حفظ تعادل pH در بستر برای کشت گل شاخه بریده استفاده می‌شود)، مواد و لوازم گیاهی، روش‌های خاص کنترل آفات و بیماری‌ها، و بحران‌های تولید را به اشتراک گذاشت. به عنوان اختلالات برق/گرمایش و غیره

این بار، مدیر فنی ارشد آن، شی یوانپی، “بهینه سازی جذب آهن در محصولات گلخانه ای” را به عنوان یک جزء مهم سیستم آنزیمی گیاهی توضیح می دهد که برای آن استفاده از کود آهن کلات بسیار مهم است.

Shen Shilei از Haoyu Group آموزش را از منظر مدیریت پرسنل، پالایش و کمی کردن مدیریت کارکنان خود ارائه داد. او از استراتژی قیمت نردبانی، رقابت مهارتی و سایر روش ها برای کاهش هزینه ها و افزایش کارایی استفاده می کند.

شن شیلی با بیان اینکه دیگر زمینم را ندارم، گلخانه زمین من است، گفت: همه چیز باید مطابق با روند کار باشد و به شکل استاندارد و کارآمد مدیریت شود تا انگیزه کارکنان افزایش یابد. “

چندین شرکت از جمله Hao Yu، Van Iperen، Anthura، Svensson، Van der Knaap، LetsGrow و Dummen Orange دعوت شدند.

مشاور فنی ارشد آقای بو وانگ به مدت 12 سال به عنوان مشاور فنی در Anthura کار می کند و پشتیبانی فنی برای پروژه NewGreen ارائه می دهد و یک “کارشناس رشد آنتوریوم” مشهور در صنعت است.

LetsGrow می درخشد
خانم لیو تیانتیان، کارشناس ارشد LetsGrow، انقلاب کاشت مبتنی بر داده را در این جلسه آموزشی معرفی می کند. او در مورد هشت کارکرد ماژول های پشتیبانی تصمیم مانند پشتیبانی استراتژی رشد، آبیاری و استراتژی آب و هوا توضیح داد.

وی در پایان از همه کشاورزان این صنعت خواست تا با همکاری یکدیگر مشکلات را در تولید به اشتراک بگذارند و آنها را با هم حل کنند!

Tan Xinchang، مدیر حساب کلیدی تولیدکنندگان گل رز پیشرو در Dümmen Orange، فرآیند پرورش را که نسبتاً زمان بر و دشوار است، آشکار کرد.

ون ایپرن به عنوان رهبر بازار کودهای باغی، شعبه یا دفاتری در چین، فرانسه، ایالات متحده، لبنان، صربستان و سایر بازارها تاسیس کرده است. محصولات این شرکت بیش از 70 درصد سهم بازار را در بازار باغبانی دارد.

به عنوان برگزارکننده این رویداد، لانگ شیائوچنگ، مدیر عملیات نیوگرین، تصویر کامل پروژه ویفانگ را از طراحی، ساخت، تولید و بهره برداری گرفته تا توزیع محصول معرفی کرد.

در 17 می 2023، روز آموزش سبز جدید با موفقیت به پایان رسید. این رویداد توسط Hoogendoorn با همکاری NewGreen، یکی از بزرگترین پایه های گل بریده Phalaenopsis & Anthurium در جهان واقع در شاندونگ، در شرق چین برگزار شد.

در ابتدا، آقای فن Tianqing، مدیر کل نیوگرین، به همه شرکت کنندگان خوش آمد گفت.

علاوه بر این، آقای ژائو یک نشانگر لیزری بر روی پرده های پراکنده و غیر پراکنده تابید تا به تماشاگران کمک کند تا اثر پراکندگی را تجسم کنند. سپس، از طریق آزمایش مزرعه گلخانه گل، او قبل و بعد از نصب پرده های Svensson Harmony را مقایسه کرد تا مزایای پرده های پراکنده را تأیید کند.

اطلاعات بیشتر:

با دعوت از پرورش دهندگان گل در صنعت تاسیسات، شرکت های بین المللی مهدکودک های پیشرفته و ارائه دهندگان تجهیزات صنایع گلخانه ای بزرگ برای حضور در این روز، این روز آموزشی به طور ویژه برای تیم های عملیاتی و فنی در تمام پروژه های نیوگرین در سراسر کشور طراحی شد.

او پنج سری از محصولات پرده Svensson و سیستم Connect Screening را معرفی کرد. سپس، از سمت پرده Svensson به مدیریت انرژی گلخانه ای عمیق تر پرداخت.

این فرآیند نه تنها به بهبود صفات غالب، بلکه ویژگی‌های نامرئی مانند مقاومت در برابر بیماری، عملکرد بالاتر و عمر طولانی‌تر بطری اختصاص دارد.

پیشرفت فناوری جدید IIVO
مارتین هلمیچ، CCO در مدیریت رشد هوگندورن، می‌گوید: «همانطور که شعار ما می‌گوید – چیزهای جدید همیشه ممکن هستند -، فناوری‌ها و دانش جدید همیشه در باغبانی مورد استقبال قرار می‌گیرند. او آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی Hoogendoorn IIVO را معرفی می کند. آخرین پیشرفت‌های فناوری شامل الگوریتم‌های هوشمند این شرکت است که به کشاورزان کمک می‌کند داده‌های تولید شده توسط محصولات را نظارت و تجزیه و تحلیل کنند.

خبرنگار ما از شانگهای در این مراسم حضور داشت. لطفا کلیک کنید اینجا برای مشاهده گزارش تصویری کامل

در هوگندورن، ما معتقدیم که جامعه باید با هم رشد کنیم. از ابتدای همکاری ما با NewGreen، همیشه هدف ما این بود که با ایجاد یک آکادمی پرورش دهنده به آنها کمک کنیم تا به رویای خود برسند. با این رویداد، ما اولین سنگ این چشم انداز مشترک را گذاشتیم.

یک کارگر می تواند در بیش از ده موقعیت شغلی مختلف واجد شرایط باشد، مانند کارگر بسته بندی گوجه فرنگی که قادر به انجام بسته بندی گل رز نیز خواهد بود.

NewGreen به عنوان بزرگترین پایه گل شاخه بریده Phalaenopsis & Anthurium و کاربر LetsGrow به جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل و نظارت و پشتیبانی تصمیم گیری پایدار برای تخمین دقیق عملکرد، صرفه جویی در انرژی و پشتیبانی استراتژیک ادامه خواهد داد.

هوگندورن

ژائو آنگ، مدیر فروش Svensson، با داستان منشأ پرده شروع کرد.

پس از یک استراحت کوتاه چای، مدیر فنی وان در کناپ، آقای لیجین با اطمینان روی تریبون آمد، “تأثیر سیستم ریشه به تخلخل بستر کوکو بستگی دارد؛ از نظر استراتژی آبیاری، برای کاهش پوسیدگی ناف گوجه فرنگی، مقدار کمی آبیاری شبانه قبل از نیمه شب اضافه شود، برای کاهش ترک خوردگی میوه گوجه فرنگی باید مقدار کمی آبیاری شبانه قبل از طلوع آفتاب اضافه شود، و در نهایت به هر پرورش دهنده پیشنهاد می شود که آبیاری را به موقع تمام کند.

Hoogendoorn در سراسر جهان بر ساخت محصولاتی متمرکز شده است که کشت مبتنی بر داده را بهبود می بخشد. تولیدکنندگان آینده به فناوری پیشرفته دسترسی خواهند داشت. در دنیای واقعی که همه داده ها به هم متصل هستند، هوگندورن همچنین معتقد است که موفقیت ذهنیت و دانش هلندی نیز از طریق ایجاد ارتباط بین افراد انجام می شود.

مرکز فناوری اصلاح Dummen Orange در هلند، بزرگترین آزمایشگاه پرورش محصولات زینتی در جهان است. پس از پنج سال تحقیق و توسعه، واریته Intrinsa که دارای مقاومت است نیز به بازار عرضه شد.



منبع

آقای شی ژانهو، مدیر فنی Hoogendoorn، توضیح خاصی در مورد ویژگی های سیستم IIVO، با تمرکز بر کنترل هوشمند محیطی، کنترل آبیاری و مدیریت انرژی ارائه کرد. او همچنین تاکید می کند که IIVO به طور یکپارچه به سنسورهای مختلف صنعتی متصل می شود و کاملاً با دستگاه های شخص ثالث مانند دوربین های هوشمند و واحدهای آبیاری سازگار است.

ما معتقدیم که این گام مهمی برای تولیدکنندگان و سایر شرکت‌های پیشرو درگیر است. رویداد آموزشی که به خوبی آماده شده است، به تولیدکنندگان توانمند می‌شود و پتانسیل کامل محیط رشد آنها را باز می‌کند.»

با هدف بحث در مورد چالش‌های موجود در عملکرد گلخانه، توسعه صنعت را از طریق مبادلات بین صنعتی در صنعت کشاورزی تسهیلات ترویج داد و جایگاه پیشرو این فناوری را در صنعت تأسیسات NewGreen به طور محکم تثبیت کرد.