گزارش در مورد موانع و فرصت های CEA در شمال غربی اروپا

اگر شما یک پرورش دهنده یا تولید کننده هستید که می خواهید چگونگی ایجاد شرایط رشد بهینه برای محصولات خود را با استفاده از فناوری کشف کنید، این گزارش جدید برای شما مناسب است.

«موانع و فرصت‌ها برای کشاورزی محیطی کنترل‌شده در شمال غربی اروپا» توسط EIT Food North-West با همکاری Innovate UK KTN منتشر شده است.

بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان و تولیدکنندگانی که می خواهند تولید محصول را بهینه کنند، کشاورزی با محیط کنترل شده (CEA) را کشف می کنند. CEA یک رویکرد مبتنی بر فناوری است که شامل سازه‌های در حال رشد نیمه و کاملاً بسته مانند گلخانه‌ها و مزارع عمودی است.

گزارش رایگان را از اینجا دانلود کنید.



منبع

این گزارش جدید مزایا و معایب CEA را بررسی می‌کند، بنابراین می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری برای اتخاذ این رویکرد برای تولید محصول، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

این گزارش یافته‌های کلیدی حاصل از گفتگو با کارشناسان در بریتانیا، ایسلند و ایرلند را برجسته می‌کند. این فرصت ها، از جمله حرکت به سمت سیستم های رشد شهری و همچنین تنوع بخشی برای تولیدکنندگان روستایی در شمال غربی اروپا را بررسی می کند.

همچنین موانع کشاورزی محیطی کنترل شده در مناطق شهری، نیمه روستایی و روستایی را مورد توجه قرار می دهد.

این گزارش همچنین همراه با کتابچه‌ای همراه با توصیه‌هایی برای تولیدکنندگانی است که در نظر دارند سیستم‌های CEA را اتخاذ کنند، از جمله اینکه کجا می‌توانند بودجه و حمایت پیدا کنند.