گلخانه ادریسی پایدار درهای خود را باز می کند

نهالستان هورتانسیا گیاه وان کلاورن شاید پایدارترین نهالستان ادریسی در جهان باشد. در سال 2022، ساخت یک گلخانه پایدار را آغاز کرد، که بوسمن ون زال برای آن سیستم های آبی و یک سیستم حمل و نقل داخلی را نصب کرد. این گلخانه جدید در کنار مکان اصلی ساخته شد و جایگزین گلخانه قبلی شد که پایین تر از خیابان قرار داشت.

کارخانه ون کلاورن
کارخانه ون کلاورن از سال 1934 وجود داشته است و بیش از 40 سال است که در De Kwakel برای عمده فروشان، باغبانان و افراد خصوصی، ادریسی پرورش می دهد. اما فعالیت های آن شامل تکثیر و پرورش هیدرانسیای بریده شده نیز می شود که اغلب منجر به ایجاد انواع منحصر به فرد می شود. در 1 آوریل، آنها به طور رسمی درهای خود را در طول رویداد سالانه هلندی Come into the Greenhouse (Kom in de Kas) به روی عموم باز کردند.

سیستم های آب پایدار
یک الزام این بود که استفاده از آب به صورت پایدار انجام شود. بنابراین، بوسمن ون زال، تاسیسات فنی-آبی مختلفی را نصب کرد که این را در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال از تاسیسات جزر و جریان بر روی ظروف برای آبیاری استفاده می شود. این تاسیسات 100% آب را به گردش در می آورد. یک خم غربال برای فیلتر کردن آب تخلیه استفاده می شود. “مهد کودک دارای یک سیستم آبیاری است که در آن 100٪ از آب باران استفاده می شود. Bosman Van Zaal به این امکان کمک کرد!” آرد ون کلاورن می گوید.

کارخانه ون کلاورن
www.vanklaverenplant.nl



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
[email protected]
www.bosmanvanzaal.com

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه وان کلاورن کارخانه اینجا کلیک کنید.

از سیستم دستی تا نیمه اتوماتیک
بخش مهم گلخانه جدید سیستم حمل و نقل کانتینری است. در گلخانه قبلی، ادریسیا در ظروف کشت می شد، اما این هنوز یک فرآیند خودکار نبود. کانتینرهای موجود از محل قبلی در یک سیستم کاملاً جدید جابجا شده و پردازش شدند. این فرآیند کشت ادریسی را از دستی به نیمه اتوماتیک مدرن کرد.