گلخانه دبیرستان فروش مادر را سازماندهی می کند

طبق گفته هایمز، برنامه FFA و کلاس هایی که در دبیرستان تدریس می شود، لایه های زیادی دارد.

مقاله کامل را در www.therecorddelta.com بخوانید.



منبع

جو هایمز، معلم کشاورزی و مشاور FFA از فروش امسال هیجان زده است، “مادران امسال درست در اینجا در شهرستان آپشور رشد کردند.” کاری گی، یک جوان در B-UHS، مادران را در تابستان امسال بزرگ کرد و آنها را به برنامه گلخانه فروخت. «همه دانشجویان کشاورزی ما تجارب کشاورزی را تحت نظارت دارند. برخی از دانش آموزان دام دارند و برخی دیگر در تجارت کشاورزی کار می کنند. آقای هایمز توضیح می دهد که وقتی بتوانید به جای یک عمده فروش از دانش آموز حمایت مالی کنید، به عنوان یک معلم بسیار ارزشمند است.

هایمز توضیح می‌دهد که تمام پول صرف کارکرد گلخانه و بهره بردن از برنامه‌های FFA می‌شود. این یکی از اولین پروژه های بازاریابی و انجام سفارش است که دانشجویان در گلخانه انجام می دهند. دانش‌آموزان به مادران خود آب می‌دهند و از آنها مراقبت می‌کنند، به سفارش‌های مشتری کمک می‌کنند و بعد از مدرسه در هنگام تحویل مشتری به آنها کمک می‌کنند، بنابراین تجربه کلاس درس و تجربه رهبری را به دانش‌آموز می‌دهد.»

من یک کلاس باغبانی تدریس می کنم که تماماً در مورد گلخانه و پرورش گیاهان است و سپس یک کلاس جنگلداری دارم. خانم آلیسون لوئیس منابع طبیعی، تولید حیوانات و کارآفرینی کشاورزی را ارائه می دهد. آقای کول پین دوره های مکانیک کشاورزی را ارائه می دهد. هایمز توضیح داد. دوره های ما متنوع و عملی است، بنابراین چه سیم کشی برق باشد، چه مکانیک ag یا داوری دام یا داوری طیور، همه آنها حرفه ای هستند.

دبیرستان Buckhannon-Upshur FFA (کشاورزان آینده آمریکا) گل داوودی را تا پایان موجودی برای فروش دارد. این گلخانه سه شنبه 7 شهریور و چهارشنبه 7 شهریور از ساعت 15:30 تا 17 بعدازظهر باز است. قیمت یکی برای 12 دلار یا دو تا برای 20 دلار است.