گلخانه 5 هکتاری در زیل آم ماین افتتاح شد

پس از چندین سال آماده سازی خوب، بالاخره خانواده کناپ توانستند این پروژه زیبا را به دنیای بیرون نشان دهند. آقای کناپ: “ما چندین سال پیش شروع به ساختن برنامه های زیبای جدید کردیم. ما بر مشکلات غلبه کردیم و نتیجه عالی است!”. مالک آندریاس کناپ و دخترش سینا با برادران و اعضای خانواده بیشتری کار می کنند.

علاوه بر این، این شرکت همچنین دارای دفاتر جدید با بخش اجتماعی و چندین آپارتمان برای کارکنان است.

این گلخانه که در زیل آم ماین آلمان واقع شده است برای کشت گیاهان مختلف گلدانی ساخته شده است.

بیش از 5 هکتار گلخانه و منطقه فرآوری مجهز به سیستم کانتینری سیار با فناوری پیشرفته با سیستم Ebb & Flow از HAWE است. سیستم کانتینر متحرک شامل 3500 میز کانتینری، پنج ربات قابلمه/پشت، یک شستشوی خودکار ظرف و دو جرثقیل کانتینری است. این جرثقیل ها برای مقابله با ظرفیت های بالا در طول فصل تولید طراحی شده اند. علاوه بر این، گلخانه مجهز به سیستم کشت کاملاً خودکار با منطقه چیدن دستی است. تمامی سیستم های HAWE توسط نرم افزار SDF Horti کنترل می شوند.

در 7 ژوئن، زمان افتتاحیه بزرگ پروژه جدید Gartenbaubetrieb A&S Knaup فرا رسیده بود. این رویداد با حضور بیش از 400 نفر در افتتاحیه که به خوبی توسط مهمانی های محلی برای دیدن این گلخانه مدرن برگزار شد، شرکت کردند. خانواده، دوستان، روابط تجاری و کارمندان (سابق) در این روز ویژه حضور داشتند.

در سال 2016، دختر سینا تصمیم گرفت به این شرکت بپیوندد. سینا: “پدرم به من گفت که کسب و کار فعلی ما برای 30 سال آینده خیلی قدیمی شده است. تصمیم گرفتم به مدرسه بروم و به پدرم پیوستم تا به دنبال زمینی برای یک تجارت جدید باشم.” در سال 2017 سینا تحصیلات دوگانه خود را در Freising (Hochschule Weihenstephan Triesdorf) آغاز کرد و جستجو برای زمین آغاز شد. در سال 2019، آنها منطقه ای از یک کارخانه قند قدیمی را پیدا کردند و برنامه ها برای شروع ساخت و ساز در 6 می 2021 پیش رفت. در ماه سپتامبر، ما به طراحی داخلی گلخانه ادامه دادیم. سینا: “با راه اندازی گلخانه عقب نشینی های زیادی داشتیم، مثلاً با تحویل ظروف کشت، مجبور شدیم خیلی کم کنیم. بعد از اولین قرار با HAWE، خوشحال بودیم که جایی که رفتیم تمام شود. Raymond، سرپرست معروف، و راب، به عنوان یک برنامه نویس با دانش فنی زیاد، روزهای کم در کنار ما بودند. از HAWE برای همکاری دلپذیر و سطح شخصی بسیار تشکر می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
جلمر هویزینگ
سیستم های کشت HAWE
تلفن: +31 6 – 20707653
[email protected]
hawe.nl



منبع