گلدان های زیست تخریب پذیر مهد کودک برای ارائه جایگزین بدون پلاستیک

محصول جدیدی که با کمک وزارت صنایع اولیه (MPI) توسعه یافته است، جایگزینی برای 350 میلیون سینی و گلدان پلاستیکی تخمین زده شده توسط مهدکودک ها و باغداران نیوزلند در هر سال ارائه می دهد.

تفاوت قیمت
هزینه مواد اولیه برای PolBionix بیشتر از گلدان‌های پلاستیکی سنتی مبتنی بر فسیل است، بنابراین گلدان‌های PolBionix گران‌تر خواهند بود. با این حال، هنگامی که عدم نیاز به اضافه کردن کود و هزینه‌های صرفه‌جویی شده از عدم نیاز به دفع گلدان‌های سنتی را در نظر بگیرید – مانند کاهش نیروی کار، دفن زباله و هزینه‌های زیست‌محیطی – فکر می‌کنم گلدان‌های PolBionix ما یک برنده واضح هستند.

گلدان‌ها می‌توانند 12 ماه در بالای زمین قبل از تجزیه زیستی دوام بیاورند و فرآیند تجزیه زیستی به محض اضافه شدن خاک آغاز می‌شود. آنها را می توان مستقیماً در زمین کاشت، در حالی که گلدان کود را برای گیاه فراهم می کند زیرا گلدان تجزیه زیستی می کند.

شورای اوکلند کاشت PolBionixpots را در پارک منطقه‌ای Waitawa در 3 اوت آزمایش کرد. گلدان های بیشتری از PolBionix در این ماه در مدرسه محلی اوکلند کاشته شدند. کاشت گلدان این مدرسه توسط تیم پروژه ایسترن ترابری حمل و نقل اوکلند، که تمرکز زیادی بر پایداری محیط زیست و استفاده از پلاستیک کمتر دارند، پشتیبانی می شود.

استیو پنو می‌گوید که این پروژه با هدف پایداری دولت و بخش غذا و فیبر با نقشه راه مناسب برای جهانی بهتر مطابقت دارد. این راه حل پایدار پتانسیل ایجاد تفاوت در سطح جهانی را دارد – نه فقط در نیوزلند. اگرچه ممکن است گلدان ها از نظر مالی کمی بیشتر هزینه داشته باشند، اما برای زمین هزینه ای ندارند.

“محصول ما می تواند آبیاری و جابجایی منظمی که در مهد کودک های تجاری انجام می شود را تحمل کند.”

پیشرفت علمی که دانشمندان Scion به دست آوردند منجر به ثبت 2 اختراع بین المللی شده است. آقای ویلسون می گوید، پتانسیل توسعه محصولات اضافی که به کاهش آسیب پلاستیک مبتنی بر فسیل به محیط زیست کمک می کند، هیجان انگیز است.

آقای ویلسون می گوید: «در نتیجه، PolBionix در محیط های ملایم، مانند خاک و در شرایط کمپوست خانگی، تجزیه زیستی می شود. این محصول در حال حاضر در 3 مهد کودک تجاری در حال آزمایش است. آقای ویلسون می گوید: “مزیت محصول ما نسبت به سایر گلدان های زیست تخریب پذیر در بازار، ماندگاری طولانی آن است.”

آقای ویلسون می گوید که گلدان ها را می توان با استفاده از فرآیندهای تولید قالب تزریق پلاستیک موجود تولید کرد. این محصول همچنین می تواند با فرآیندهای ترموفرمینگ و فیلم دمیده تولید شود.

Pinehurst Associates 85500 دلار از وزارت محیط زیست صندوق نوآوری پلاستیک دریافت کرده است که توسط وزیر دیوید پارکر در روز جمعه 23 سپتامبر اعلام شد. این به شرکت در ادامه تحقیق در مورد فرمول‌های اضافی و سرعت بخشیدن به تجاری‌سازی گلدان‌های PolBionix کمک می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
ویلسون و راس
www.wilsonandross.com



منبع

آقای ویلسون می گوید که PolBionixis نتیجه 4 سال تحقیق با همکاری مؤسسه تحقیقاتی Crown Scion و حمایت مالی از Callaghan Innovation و صندوق به حداقل رساندن زباله شورای اوکلند است.

بیرون آوردن گلدان های پلاستیکی پرکاربرد از محل های دفن زباله نیز به محیط زیست کمک می کند.


عکس ویلسون و راس

پلیمرهای زیستی
پیتر ویلسون، مدیر Pinehurst Associates می‌گوید که محصول جدید PolBionix از پلیمرهای زیستی و یک پرکننده زیستی ساخته شده است. پلیمرهای زیستی از نیشکر، کاساوا و ذرت با رشد پایدار ساخته می شوند. پرکننده زیستی از مواد آلی ضایعاتی است که حاوی مواد شیمیایی و مواد مغذی طبیعی است که برای خوردن میکروب ها جذاب است.

MPI بیش از 41000 دلار از طریق صندوق آتی مواد غذایی پایدار و فیبر به این پروژه کمک کرد. این امر به Pinehurst Associates امکان داده است تا تحقیق و توسعه خود را اصلاح کند و از طریق مسائل تولید کار کند.

PolBionix از طریق Wilson و Ross Limited در سال آینده تجاری خواهد شد.

استیو پنو، مدیر برنامه‌های سرمایه‌گذاری MPI، می‌گوید: «ما از Pinehurst Associates Ltd برای ایجاد اثبات مفهومی برای گلدان‌های باغی زیست تخریب‌پذیر حمایت کرده‌ایم.