“گلفروشان احساس می کنند محصول قدیمی را از عمده فروشان دریافت می کنند”



منبع

تیلور گفت که این مجموعه برای همه طرف‌ها سودمند خواهد بود و فروشندگان گل محلی را با پرورش دهندگان گل محلی پیوند می‌دهد و عرضه عمده‌ای وسیع‌تر، انعطاف‌پذیرتر و انعطاف‌پذیرتر از گل‌های محلی را برای بازار عرضه می‌کند که در نبود آن وجود داشت.
تیلور گفت: “Siouxland Floral Collective قرار است سازمانی باشد که از گلفروشان و طراحان رویداد بهره مند شود.” “با تجمیع عرضه گل محلی از کشاورزان گل محلی.”

بیشتر گل های شاخه بریده فروخته شده در ایالات متحده از خارج از کشور وارد می شود – کلمبیا صادرکننده اصلی است – اما به گفته تیلور این وضعیت لزوماً به این شکل نیست. در نیمه اول قرن بیستم، گل های شاخه بریده به طور معمول در داخل کشور پرورش می یافتند، و همانطور که تیلور اشاره کرد، گل فروشی ها معمول بودند که گل های خود را در گلخانه ها پرورش دهند. حمل و نقل در آن دوران نسبتاً ابتدایی بود و ارسال گل به طول هزاران مایل بسیار غیر عملی بود.

تیلور، باغبان چیره دستی که مزرعه گل های Living Treasures را در شش مایلی شمال لو مارس با شریکش ری زنک اداره می کند، گفت که او این ایده را حدود یک سال پیش مطرح کرد. قبل از اینکه تیلور مزرعه گل خود را در سال 2019 آغاز کند، او بیش از 20 سال را در فروشگاه های گل در سیو سیتی کار کرد. او گفت: “پس از کار در گل فروشی های مختلف، من می گویم، “وای، آیا خوب نیست که بتوانم این گل ها را به صورت محلی تهیه کنم؟”

لوری تیلور می‌خواهد گل‌های تازه و بومی را به سردخانه‌های گل‌فروشی‌های محلی و دسته‌های عروسی و تشییع جنازه‌های منطقه ببرد. Siouxland Floral Collective، یک تعاونی گل که او امیدوار است در این فصل رشد از زمین خارج شود، ابزار او برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

اطلاعات بیشتر را در siouxcityjournal.com بخوانید