گلفروشان از شرکای جامعه برای کمک به Petal It Forward استفاده می کنند


در سراسر کشور، گل‌فروشانی که خود را برای شرکت در انجمن گل‌فروشان آمریکایی گلبرگ آن به جلو آماده می‌کنند، با اعضای جوامع خود تماس می‌گیرند تا برای اهدای گل در 19 اکتبر با هم همکاری کنند. این نمونه ای از این است که چگونه این ابتکار نه تنها قدرت و شادی گل ها را به نمایش می گذارد، بلکه باعث ایجاد حسن نیت جامعه و ایجاد روابط با اعضای مهم جامعه می شود.

در 19 اکتبر، شرکت‌کنندگان دو دسته گل (یا تک گل) اهدا می‌کنند – یکی برای گیرنده نگه‌داشتن و دیگری برای هدیه دادن به شخص دیگری. هنوز زمان زیادی برای شرکت در رویداد وجود دارد، که اجرای آن آسان و کاملاً قابل تنظیم است – ثبت نام هزینه ای ندارد و کسب و کارها می توانند رویدادی با هر اندازه یا مقیاسی را میزبانی کنند.

اولین قدم ثبت رایگان کسب و کار است. برای شرکت لازم نیست عضو SAF باشید! SAF تلاش می کند تا مشاغل گل از هر ایالت مشارکت کنند و پیام شادی دادن و دریافت گل را تقویت کنند. SAF منابع و دستورالعمل‌های Petal It Forward را برای میزبانی یک رویداد در اینجا دارد.

با استفاده از مشارکت های اجتماعی، گل فروشان نه تنها در ساخت دسته گل ها و توزیع آنها در جوامع خود کمک می کنند، بلکه می توانند شبکه ای حیاتی برای ایجاد یک برند قوی ایجاد کنند. هر مشارکت منحصربه‌فرد است و گل‌فروشان راه‌هایی برای حمایت از سایر مشاغل محلی، سازمان‌ها و حتی ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی پیدا می‌کنند.

والری لی، که مالک گل و هدایای جی میلر در اوکلند، کالیفرنیا، با خواهرش رابین لی است، می‌گوید: «این واقعاً یک نقطه برجسته سال ماست. ما مشارکت اجتماعی و روحیه رویداد را دوست داریم. به نظر می رسد امسال بیش از هر زمان دیگری به این نوع ارتباط نیاز داریم. ما می توانیم با جامعه، خانواده و دوستان، کارکنان گل فروشی، پرورش دهندگان، رسانه ها و محله تعامل داشته باشیم. “

در اینجا چند ایده برای استفاده از مشارکت اجتماعی برای این رویداد وجود دارد:

نقاط توزیع
در حالی که برخی مکان‌های هدیه را انتخاب می‌کنند که در قلب جوامعشان قرار دارد، بسیاری از گل‌فروشان توصیه می‌کنند برای ترتیب دادن نقاط توزیع با شرکای جامعه تماس بگیرند. برخی، از جمله کری مور از Jenny’s Floral در کاستر، داکوتای جنوبی، به دنبال اولین پاسخ‌دهندگان برای کمک به پخش گل‌ها هستند. مور می‌گوید: «آنها هم مثل ما آن را دوست دارند.

خواهران لی همچنین با ایستگاه پلیس محلی خود تماس می گیرند و ترتیبی می دهند که دسته گل بیاورند و در بیمارستان کودکان گل توزیع کنند. از طریق تماس در محل، آنها برنامه ریزی می کنند تا دسته گل هایی را در لابی بیمارستان بگذارند که بین خانواده ها توزیع می شود.

باغ گل استودلی در روچستر، نیوهمپشایر نیز دسته گل هایی را در اختیار یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی محلی قرار می دهد. Molly Meulenbroek از Studley می‌گوید: «پزشکان آنها دسته‌های گل‌ها را در طول روز به بیماران می‌آورند. هم بیماران و هم پرسنل پرستاری می‌توانند از دسته‌های گل لذت ببرند.»

راه های دیگری که جامعه می تواند کمک کند
اهرم مشارکت فقط مربوط به روز رویداد نیست. گلفروشان همچنین به دنبال شرکای داوطلب جامعه برای کمک به آماده سازی هستند.

این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از داوطلب شدن روابط عمومی محلی برای کمک به تماس با رسانه ها، همانطور که جورج فلاورز در روانوک، ویرجینیا انجام می دهد، تا پیدا کردن طراحان آماتور برای جمع آوری دسته گل.

لی می‌گوید روز قبل از Petal it Forward، روز مونتاژ در J. Miller Flowers and Gifts است. کارکنان او ساقه ها را آماده می کنند، اما دوستانش به ایجاد دسته گل کمک می کنند. با یک نمونه در دست، لی آن را به یک رویداد سرگرم کننده تبدیل می کند، ناهار و یک محیط جشن را برای قرار دادن سه ساقه با مقداری سبزی و یک روبان فراهم می کند. او می گوید: «این یک رویداد اجتماعی است. “همه ما به ما خوش می گذرد.”

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org



منبع