گل‌فروش استرالیایی فرش قرمز را در جوایز Aria 2022 بر عهده می‌گیرد

در تلاشی برای تقویت شبکه حمایتی و مشارکتی خود، بزرگترین و با سابقه ترین گل فروشی استرالیا، Interflora Australia امروز به عنوان شریک انحصاری Red Carpet معرفی شده در جوایز ARIA 2022 نامگذاری شده است. به عنوان بخشی از قرارداد اسپانسری امضا شده، اینترفلورا فرش قرمز ارائه شده توسط اینترفلورا را با طیف دوست داشتنی تازه و درخشان از چیدمان های گل برای تمجید از تم گل انتخابی امسال، زنده خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
اینترفلور
www.interflora.com.au



منبع جری جرارد، مدیر اجرایی اینترفلورا، درباره این معامله گفت: «اینترفلورا بسیار هیجان زده و مفتخر است که حامی رسمی فرش قرمز در جوایز ARIA 2022 است. به عنوان یک شرکت 100 درصد متعلق به استرالیا، حمایت از یکی از معتبرترین مراسم اهدای جوایز استرالیا بی‌معنا بود.

چیدمان های گل در مجموعه ای با نام تجاری مشترک شامل تولید، طراحی، نصب و گل ها به نمایش گذاشته می شود. به برندگان جوایز ARIA 2022 یک دسته گل از گل های اینترفلورا هدیه داده می شود و مهمانان منتخب به گونه ای حرفه ای طراحی می شوند که از گل های اینترفلورا در لباس خود استفاده کنند. فرش قرمز ارائه شده توسط اینترفلورا توسط ریچارد ویلکینز، کریستین ویلکینز و لوسیندا “فرومز” پرایس برگزار خواهد شد.

. در سال 2023، اینترفلورا در حال برنامه ریزی برای دوبرابر کردن فعالیت های حمایتی و مشارکتی خود است، در حالی که برخی معاملات بزرگ در حال انجام است. جوایز ARIA 2022 بهترین‌هایی را که موسیقی بومی ارائه می‌دهد به نمایش می‌گذارد، همراه با گروهی متحرک از نوازندگانی که گرد هم می‌آیند تا اولین جوایز زنده و حضوری را از سال 2019 به بعد بسازند. شب‌های موسیقی استرالیایی از ساعت 7:30 بعدازظهر پنجشنبه با صدای بلند بازمی‌گردد. ، 24 نوامبر در غرفه هوردرن در سرزمین گادیگال. همه اقدامات را از فرش قرمز ارائه شده توسط Interflora در حال پخش جهانی در YouTube، نمایش برتر و پخش اصلی در Channel 9 و 9Now مشاهده کنید.

از زمان تأسیس در سال 1954، اینترفلورا خود را با تعدادی از خیریه ها و سازمان های معتبر از جمله بنیاد ملی سرطان سینه، بنیاد سرطان پروستات استرالیا، سرطان تخمدان استرالیا، باغ گیاه شناسی سلطنتی استرالیا و موزه ون گوگ در آمستردام هماهنگ کرده است.

این یک فرصت فوق‌العاده برای شرکت‌کنندگان در جوایز ARIA 2022 است تا در فضای گل‌های اینترفلور غرق شوند و لحظات شگفت‌انگیزی را در فرش قرمز ارائه‌شده توسط Interflora ثبت کنند.» آنابل هرد، مدیر اجرایی انجمن صنعت ضبط استرالیا (ARIA) گفت: «Interflora به عنوان شریک ارائه دهنده، ارزش استثنایی را برای جوایز ARIA امسال به ارمغان آورده است و به ما کمک می کند محصولی را ارائه دهیم که از نظر بصری خیره کننده و کاملاً منحصر به فرد باشد. هر سال، ما تلاش می کنیم تا از طریق جوایز، راه های هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای ارائه خلاقیت باورنکردنی موسیقی استرالیا به جهان ارائه دهیم. من کاملاً مطمئن هستم که کار اینترفلورا این و خیلی بیشتر را به ارمغان خواهد آورد.»

بخشی جدایی ناپذیر از جهت‌گیری استراتژیک Interflora، حمایت‌ها و مشارکت‌ها به این برند گل‌دار اجازه می‌دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند و جمعیت‌شناسی مشتری اصلی خود را گسترش دهد. هر سال، اینترفلورا بیش از 400000 گل را تحویل می دهد و سفارشات را در استرالیا و همچنین در سطح بین المللی از طریق شبکه جهانی اینترفلورا مختل می کند.