گل‌های بومی استرالیا یک فصلی واقعی را ارائه می‌کنند و گل‌فروشان عاشق این تنوع، تنوع در عرضه هستند.



منبع

محصولات تولید شده محلی نیز در استرالیا گرم هستند. کریگ اسکات از گل‌های وحشی ساحل شرقی، یکی می‌گوید: گل‌های بومی استرالیا از گل‌های بسیار بلند و ساختار یافته گرفته تا طیف رنگی وسیع گل موم و شکوفه‌های ظریف گل فلانل، فصلی واقعی را ارائه می‌کنند و گل‌فروشان عاشق این تنوع و تنوع در عرضه هستند. از گلفروشان عمده فروشی استرالیا که در زمینه گل و گل بومی استرالیا تخصص دارند. او که مالک و اداره کننده آن کریگ است، یک کشاورز نسل چهارم است و شرکت East Coast Wildflowers در کوه مانگرو که در حدود 90 کیلومتری شمال سیدنی قرار دارد، مستقر است.

تولید خود و منبع یابی
کالین، پدر کریگ، در ابتدا شروع به پرورش محصولات گل سنتی مانند گل محمدی، گل میخک، گل داوودی کرد، اما در اواسط دهه 1980 شروع به آزمایش با طیفی از گونه های بومی استرالیا از جمله اکالیپتوس، اقاقیا، پنجه های کانگورو و بانکسیا کرد. کریگ از آن زمان این مزرعه را به بیش از 20 هکتار از محصولات بومی استرالیا افزایش داده است و محصولاتی مانند دیزی کاغذی، بوته کریسمس، گل فلانل و پتیلوتوس را به آن اضافه کرده است. علاوه بر تولید خود، گل‌های وحشی ساحل شرقی نیز از ۱۵ پرورش‌دهنده استرالیایی گل‌های بومی استرالیایی و گل‌های خانواده پروتئا (پروتئا، لوکاندرون، سروریا، لوکوسپرموم) تهیه می‌کنند.

گل موم: پرکننده مهم بومی، فروش رو به افزایش است
کریگ گفت که گل‌فروشان محلی او و مشتریان رویداد عاشق گل‌ها و شاخ و برگ‌های بومی استرالیا هستند، زیرا آنها بسیار فصلی هستند زیرا محصولات جدیدی همیشه شروع و پایان می‌یابند. Waxflower یک گل پرکننده بومی بسیار مهم است که توسط East Coast Wildflowers ذخیره شده است و کریگ از نزدیک با تولید کننده/عمده‌فروش Wafex مستقر در استرالیای غربی همکاری می‌کند که طیف وسیعی از گل موم هیبریدی بهبود یافته را از پرورش دهنده هلیکس استرالیا تامین می‌کند. از انواع و رنگ های هلیکس استرالیا و فصل گلدهی طولانی مدت 6 ماهه. کریگ ادامه داد: “کیفیت ثابت، تولید قابل اعتماد و اندازه های استاندارد دسته نیز به رشد فروش گل موم در سال های اخیر کمک کرده است.”


کریگ اسکات هلیکس گل موم را در دست دارد


غرفه تجارت گل های وحشی ساحل شرقی در بازار فلمینگتون سیدنی استرالیا

برای اطلاعات بیشتر:
هلیکس استرالیا
www.helixaustralia.com.au

گل های وحشی ساحل شرقیwww.eastcoastwildflowers.com.au