گل‌کاری کلمبیا در جوایز بین‌المللی پرورش دهنده سال AIPH 2022 دو مدال طلا دریافت کرد.

از سوی دیگر، پابلو بازانی، تهیه‌کننده کلمبیایی از Plazoleta Flowers، جایزه افتتاحیه پرورش‌دهنده جوان بین‌المللی سال را از آن خود کرد، این جایزه به کارآفرینان حرفه‌ای جوانی که در دوره کارشناسی ارشد مدیریت حرفه‌ای Jungle Talks شرکت کرده‌اند، با دو مقام نایب قهرمان برای ایالات متحده آمریکا، برنده شد. و بازانی از کلمبیا به عنوان برنده.

«دستاوردهای متینا فلاورز و پابلو بازانی در آمستردام، هلند، در جریان جوایز پرورش دهنده سال بین المللی AIPH (IGOTY) قدردانی از بخش گل است که کشور ما، صادرات و اقدامات خوب را مورد توجه قرار می دهد. ما نمی توانستیم مغرورتر باشیم! آگوستو سولانو، مدیر عامل Asocolflores گفت: این قدردانی نشان دهنده همه تولیدکنندگان محلی ما است زیرا با تلاش و فداکاری آنها گل های کلمبیا را به بیش از 100 کشور ارسال می کنند.



منبع متینا فلاورز در میان 8 تولیدکننده دیگر از آلمان، برزیل، کانادا، ایالات متحده، مراکش، هلند، اوگاندا و زیمبابوه مدال طلا را در دسته گل های شاخه بریده دریافت کرد.

نتایج نمی توانست بهتر از این باشد: شیوه های خوب در تولید، نوآوری و پایداری گل های کلمبیایی، و تلاش کشاورزان جوان ما در توسعه افق های جدید برای این بخش در کانون توجه قرار گرفت و مورد تشویق شرکت کنندگان قرار گرفت. این منجر به جایزه بین المللی شد که بازارهای جدیدی را تحکیم و باز می کند.

Matina Flowers با کاشت و پرورش گل رز کلمبیایی، به مدل کسب و کار جدید چهار شرکت مرتبط با مجموع 500 هکتار تولید و 30 سال تجربه پاسخ می دهد. Pablo Bazzani، مدیر بازاریابی Plazoleta Flowers، مسئول هدایت و نظارت بر رویه ها و همچنین فرآیندهای مالی، تولید، تجارت و لجستیک است.