گل رز رسماً قابل استفاده ترین گل اینستاگرام است



مطالعه ای که توسط متخصصان باغبانی AllAboutGardening.com انجام شد، تعداد هشتگ های بیش از 100 نوع گل مختلف را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص کند کدام گل در پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب ترین است.

گل رز به عنوان اینستاگرامی ترین گل معرفی شد. تا به امروز، 79.6 میلیون پست از هشتگ «رز» یا «رز» استفاده می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود که این گل به‌عنوان قابل‌توجه‌ترین گل در اینستاگرام شناخته شود. گل رز، زمانی که بریده می شود، معمولا می تواند تا یک هفته دوام بیاورد، اما برای تازه نگه داشتن بیشترین گل اینستاگرامی نیاز به نکات مراقبتی بیشتری دارد. بهترین راه برای تازه نگه داشتن گل رز این است که همه برگ‌ها را از ساقه جدا کنید، زیرا غوطه‌ور شدن برگ‌ها در آب می‌تواند منجر به باکتری‌های گل رز شود و روند پژمردگی گل رز را تسریع کند. به همین ترتیب، گل رز را باید همیشه در یک مکان خنک با آب گلدان که به طور مرتب تعویض می شود، نگهداری کرد.

دومین گل قابل اینستاگرام گل آفتابگردان است. 9.7 میلیون پست از هشتگ ‘sunflower’ و همچنین 5 میلیون پست از هشتگ ‘sunflowers’ استفاده می کنند، که منجر به تعداد هشتگ های 14.7 میلیونی می شود که دومین عدد برای هر گل است. رشد آفتابگردان نسبتاً آسان است زیرا مقاوم به گرما، مقاوم در برابر آفات و رشد سریع هستند. برای اینکه گل‌های آفتاب‌گردان‌تان رشد خوبی داشته باشند، اگر می‌خواهید بلندتر شوند، آن‌ها را در خاکی حاصلخیز در مکانی سرپوشیده قرار دهید، به‌طور ایده‌آل در زمین به جای گلدان.

لاله‌ها با جمع‌آوری 11.4 میلیون هشتگ ترکیبی در پلتفرم، سومین گل اینستاگرامی هستند. لاله ها مستعد پژمرده شدن و افتادگی هستند. برای جلوگیری از این امر و صاف ماندن لاله‌ها، بهتر است همیشه ساقه‌ها را قبل از قرار دادن آنها در گلدانی که هوا را از بین می‌برد و جریان آب را از طریق ساقه افزایش می‌دهد، با زاویه برش دهید.

مقاله کامل را در: www.mycouriertribune.com بخوانید



منبع