گل رز و گیاهان ستاره ای برای نمایش گونه های جدید در Cultivate ’22


Star Roses and Plants گونه های گیاهی جدید خود را در سال 2023 در Cultivate ’22، 16 تا 19 ژوئیه در کلمبوس، اوهایو ارائه خواهد کرد.

کرم تاپ
شکوفه های بزرگ و قدیمی این رز خاص با نت های گلابی خاکی فوق العاده معطر است. گلبرگ های فراوان آن به رنگ سفید مایل به کرم با رژگونه صورتی روشن است. مقاومت بسیار خوبی در برابر بیماری از خود نشان می دهد و گل رز فوق العاده ای برای چیدمان گل های بریده شده است.

کاپ کیک تمشک
این گل رز خاص دارای رایحه قوی تمشک و لیمو است. شکوفه های آن صورتی متوسط ​​تا روشن با گلبرگ های بزرگ و فنجانی است. مقاومت بسیار خوبی در برابر بیماری دارد و در طول فصل دوباره شکوفا می شود.

باترکریم دریفت
جدیدترین افزوده شده به مجموعه Drift of Roses است. گل‌های زرد روشن با گلبرگ‌های فنجانی دارد که به باغ‌هایی با هر شکل و سبک اضافه می‌شود.

لیمو آفتابگیر
از بهار تا پاییز شکوفه های زرد مایل به کرم تولید می کند. رشد آن آسان است و در ظروف رشد می کند و برای فضاهای کوچک ایده آل است.

آفتابگیر هلو
از بهار تا پاییز شکوفه های نارنجی، صورتی و زرد منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. مقاومت در برابر بیماری را برای نوع گل رز مینیاتوری بهبود بخشیده است.

ناپلئون پرونوس
این گونه فشرده شاخ و برگ های سبز تیره و براق را روی یک گیاه همه کاره نشان می دهد. عادت خوب و نیازهای کم نگهداری، ناپلئون را برای استفاده به عنوان یک پرچین کوچک و در ظروف پاسیو عالی می کند. در بهار، خوشه هایی از گل های سفید خالص به وفور تولید می شود.

فلورآمور آزالیا سفید
پر از شکوفه های سفید و جذاب روی یک گیاه فشرده است. به وفور گل می دهد و آن را به بهترین گزینه برای ایوان، پاسیو یا فضای باغ داخل زمین تبدیل می کند.

Dragon Fire Callistemon
شکوفه های قرمز مایل به قرمز را روی یک درختچه فشرده و همیشه سبز نشان می دهد. شکوفه ها از بهار شروع می شود و تا تابستان ادامه می یابد و در مقابل شاخ و برگ سبز روشن و تمیز تضاد خوبی دارد. نسبت به شرایط ساحلی و همچنین گرما و رطوبت زیاد مقاوم است.

لوماندرای تنگ آهکی پیشرو
دارای همان رنگ شاخ و برگ سبز روشن، استحکام و دوام مانند Lime Tough™ است اما در اندازه کوچکتر. شکل منحصر به فرد و استوانه ای آن برای حاشیه های کم و در مناظری که نیاز به پروفیل های گیاهی پایین تری دارند، ایده آل است. کم نگهداری، همیشه سبز و مقاوم به خشکی و نمک است.

پیشرو لیم میست لوماندرا
یک لوماندرا با شاخ و برگ ریز است که برای محوطه سازی با فواره ای از برگ های مطبوع و سبزش عالی است. پس از ایجاد، نگهداری آن بسیار کم است، همچنین تحمل یخبندان، خشکسالی و نمک را نیز دارد.
برای اطلاعات بیشتر:
رزهای ستاره ای و گیاهان
www.starrosesandplants.com



منبع