گل لاله، معرفی+ نگهداری+ نماد+ عکس کافه گلدون | dastchinflower

با سرد شدن هوا می مجله خبری گل و گیاهید روی خاک گلدان را به ارتفاع 10 سانتی متر از شن بپوشانید. گل لاله نمادی از ایثار، از خود گذشتگی و عشقی عمیق و راستین است. گل لاله یکی از رایج ترین گل هایی است که در سراسر دنیا پرورش می یابد. با این تفاسیر میتوان گل لاله رو سمبل یا نماد شهادت دانست.

برخی از باغبان ها از بستر بچه گربه یا شن خرد شده استفاده می کنند. اگر حشرات و جوندگان درنده یک مشکل واقعی هستند، ممکن است لازم باشد اقدامات قوی تری انجام دهید، مانند کاشت پیاز در قفس های سیمی مدفون. طبیعت هرگز در نظر نگرفته است که پیازها در بالای زمین بچرخند، بنابراین کاشت پیازها را پس از خرید به تاخیر نیندازید.

http://bongahekhodro.ir

انواع لاله به نور خوب و کامل نیاز دارند و در صورتیکه نور خوب دریافت نکنند گلدهی متوقف یا کمتر می شود. دقت کنید مرطوب بودن بیش از اندازه خاک و باتلاقی شدن خاک باعث پوسیدگی ریشه و پیاز گیاه می‌شود. بین دو آبیاری اجازه دهید حدود دو سانتی‌متر از سطح خاک خشک شود سپس آبیاری را انجام دهید. بدلیل tulipalin موجود در گل لاله می‌تواند موجب مشکلات گوارشی و حساسیت در حیوانات شود. گل لاله در خیلی از کشورها به عنوان گل ملی به شمار می آید، کشورهایی مانند ایران، ترکیه، هلند، بلژیک و افغانستان. لاله سفید نماد صلح و آرامش و در بعضی منابع گل لاله سفید را برای نشانه بخشش می‌دانند.

شرایط نگهداری گل لاله و پیاز لاله در خانه

از ویژگی‌های خاص گونه‌ی شنل قرمزی برگ‌های سبز با رگه‌های بنفش روی آن‌ها است. این گونه بومی آسیا است و رنگ گل در این گونه قرمز با مرکز مشکی است. رنگ صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است. ارتفاع آن تا 30 سانتی‌متر و ارتفاع گونه‌های خودرو آن کمتر از 20 سانتی‌متر است. در ادب فارسی لاله در اغلب موارد مظهر رنج و گداز عشق است.

سهراب پاکزاد

گل لاله از جمله گل‌هایی است که دارای تنوع رنگ و شکل می باشد. از این گل در سرتاسر جهان بیش از 160 گونه یافت شده است. که برخی از گلهای لاله هستند که بیش از ۱۲ برگ دارند. برگ های این گل بسیار زیبا از یک پوشش مومی شکل تشکیل یافته است که به صورت مارپیچی بر روی ساقه ها قرار گرفته اند. گل لاله با این که دارای قسمت های سمی می باشد ولی در طول جنگ جهانی دوم از آن به عنوان غذا استفاده می کردند. گونه هایی که سوخ های آن کوچکتر است برای باغ مناسب ترند.

  • اگر شما نیز تا به حال تجربه خرید پیاز گل را نداشته اید و از ویژگی ها و مشخصات پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression مرغوب سردر نمی آورید، به نکات زیر توجه کنید.
  • گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید.
  • ویژگی مهمی که این گل را خاص کرده است این است که در انتهای ساقه این گیاه در برخی از گونه ها یک گل و در برخی دیگر چندین گل شکل می گیرد.
  • اگر به دنبال یک کار زیبا و هنری در منزل هستید می توانید پرورش این گل های زینتی را انجام دهید.
  • هر گونه لکه و یا رنگی غیر طبیعی مانند رنگ های سفید صورتی و یا آبی در روی سط بیرونی پیاز ها نشان از نا مناسب بودن پیاز این گل است.