گل های گروه محصولات بیشتر در یک حراج

چرا به این ساعت اضافه می کنیم؟
در حال حاضر این ساعت به دلیل عرضه محدود فاقد جذابیت است. برای اینکه این ساعت یک ساعت کاملاً جذاب و جذاب برای خریداران باشد، در پایان سال دو گروه محصول را به آن اضافه خواهیم کرد. علاوه بر این، مدتی است که تمایل بسیاری از تولیدکنندگان به حراج در سراسر کشور وجود دارد. با افزودن دو گروه محصول (در ابتدا) به این ساعت، می‌توانیم به آن خواسته برسیم.

در نیمه‌ی ماه نوامبر، می‌خواهیم دو گروه محصول دیگر (در کنار آنتوریوم‌های برش‌خورده) را به «ساعت گروه ۶» در Aalsmeer و Naaldwijk اضافه کنیم. ما در حال حاضر در حال گفتگو با دو گروه محصول هستیم. آنها قبلاً در فرآیند تدارکات ما به سفارش چیدن و/یا تعداد زیادی کشت تصادفی اقدام کرده اند. یکی از شرایط حراج سراسری همین است.

گام به گام
بارت کرکمیر (مدیر عملیات بازرگانی): “این عرضه ما را با حراج سراسری گل گام دیگری به جلو می برد. دیدن این که خریداران و تولیدکنندگان می‌خواهند به نیروها بپیوندند و گام بعدی را با ما به سوی One Auction بردارند فوق‌العاده است.» به این ترتیب، تأمین‌کنندگان، خریداران و Royal FloraHolland می‌توانند در کنار One Auction تجربه‌های بیشتر و بیشتری کسب کنند.



منبع برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

پس از گذشت تقریباً دو سال از One Auction با آنتوریوم های برش خورده، زمان آن فرا رسیده است که گروه های کالایی بیشتری را به ساعتی که این گروه محصول بر روی آن حراج می شود اضافه کنیم تا بتوانیم آن را به یک ساعت کاملاً جذاب و جذاب برای خریداران تبدیل کنیم. در عین حال، ما در حال پاسخگویی به تمایل بسیاری از تولیدکنندگان برای حراج محصولات خود در سراسر کشور هستیم. تیم Royal FloraHolland اعلام می کند که قدم به قدم، ما در راه One Auction هستیم.