یان راسموسن به عنوان مدیرعامل گروه رویال داچ پاردکوپر منصوب شد

برت ون دونگن و لیان پاردکوپر، هیئت مدیره گروه رویال داچ پاردکوپر، از ورود راسموسن خرسند هستند: “ما ایان را به عنوان یک رهبر تحلیلی قوی و استراتژیک با انگیزه فوق العاده ای برای پیشرفت شناختیم.” او می داند که چگونه مردم را به هم متصل کند و به سازمان و صنعت ما باز و علاقه مند است. به گفته برت ون دونگن، مدیر مالی گروه رویال پاردکوپر، ما متقاعد شده ایم که او می تواند پااردکوپر را به مرحله بعدی برساند.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه رویال داچ پاردکوپر
paardekoopergroup.com



منبع گروه رویال داچ پااردکوپر، تامین کننده بسته بندی، ایان راسموسن (48 ساله) را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد. راسموسن سابقه ای در زمینه فناوری هوانوردی و فضایی و مدیریت بازرگانی دارد. او کار خود را در آژانس فضایی اروپا (ESA) آغاز کرد. پس از چند سال، او به جامعه تجاری تغییر مکان داد.

در سال 2015، ایان به‌عنوان مدیر عملیاتی در Moolenaar، شرکتی که لامپ‌ها، دانه‌ها و گیاهان بسته‌بندی شده را برای خرده‌فروشان بزرگ عرضه می‌کند، شروع به کار کرد. او به سمت مدیر عاملی پیش رفت، سمتی که از سال 2020 در اختیار داشت. تحت مدیریت او، Moolenaar به یک تجارت موفق با موقعیت قوی در بازار تبدیل شد.

دنیای بسته بندی روز به روز پیچیده تر می شود. الزامات و خواسته های جامعه تغییر می کند. هدف ما رهبری حوزه اروپایی در بسته بندی پایدار است. به گفته لیان پاردکوپر، نسل چهارم کسب و کار خانوادگی، ایان این دیدگاه را با ما به اشتراک می گذارد. ما متقاعد شده‌ایم که ایان می‌تواند در تحقق جاه‌طلبی‌های ما کمک کند و کسب‌وکار ما را به‌عنوان یک متخصص بسته‌بندی و بسته‌بندی پایدار بیشتر توسعه خواهد داد.

راسموسن مشتاقانه منتظر چالش جدید خود است: “Paardekooper یک شرکت فوق العاده با تاریخچه غنی و موقعیت قوی در بازار است. من مفتخرم که این فرصت به من داده شد تا در توسعه و رشد بیشتر شرکت مشارکت کنم. من مشتاقانه منتظر دیدار با تیم و کار روی آینده پاردکوپر هستم.