“یکی از بهترین ولنتاین ما تا کنون”

“ما همچنین مشتریانی داریم که Fortune را به هر رنگ قرمز دیگری در بازار ترجیح می دهند، و این به خوبی با موقعیت برند برتر ما کار می کند. در مجموع، ما از نتایج این ولنتاین بسیار راضی هستیم و معتقدیم که با تلاش سخت. و کمی از فورچون، سال آینده حتی بهتر خواهد بود.”

آنها توضیح می دهند که فورچون یک رز قرمز تیره مخملی است که به دلیل گلبرگ های مقاوم و عمر طولانی گلدانش محبوبیت زیادی پیدا می کند. “این یکی از گونه های ستاره ما است و برای ولنتاین کاملاً کار می کند. اغلب در ولنتاین، به دلیل تعداد گل هایی که در فرودگاه ها می روند، غیر معمول نیست که تا زمانی که به مشتری نهایی می رسند، تعدادی گل آسیب دیده داشته باشیم. فورچون رفتار کرد. در این زمینه بسیار خوب است. ما هیچ شکایت، مشکل یا حتی یک مورد از بوتریتیس را با فورچون نداشتیم.”

برای بسیاری از پرورش دهندگان، روز ولنتاین یک تعطیلات مهم است و به ویژه برای کسانی که گل رز می رویند. Flores Verde، پرورش دهنده گل رز اکوادوری، نگاهی به گذشته و روز بسیار مثبت ولنتاین به اشتراک می گذارد. آنها می گویند: “ما احساس خوشبختی می کنیم که بیشتر گل های ما به موقع رسید و لجستیک مربوط به حمل و نقل، به ویژه به ایالات متحده، به درستی کار می کرد.” همچنین اولین سالی بود که فلورس وردس توانست مقداری تجاری از انواع جدید فورچون را عرضه کند.

برای ماهاطلاعات مجدد
فلورس وردس
floresverdes.com



منبع