یک روش جدید برای رشد مفهومی برای بهینه سازی رشد و به حداکثر رساندن صرفه جویی در انرژی راه اندازی شد

به حداکثر رساندن بازده و صرفه جویی در انرژی
ترکیب صفحه نمایش حرارتی، روشنایی کارآمد و رطوبت گیرهای DryGair شرایط عالی را برای رشد گلخانه ای فراهم می کند. این به پرورش دهندگان اجازه می دهد تا کنترل کامل شرایط رشد خود را بدون به خطر انداختن رطوبت، همانطور که به طور سنتی انجام می شد، به دست آورند.

Eef Zwinkels مدیر حساب فنی رویال برینکمن و فردی است که در صورت نیاز به مشاوره یا سؤال در مورد مشکلات رطوبت یا رطوبت در گلخانه باید با او تماس بگیرید.

رطوبت گیرهای DryGair به طور خاص برای مصارف باغبانی طراحی شده اند. آنها برای حداکثر بهره وری انرژی بهینه شده اند و طوری طراحی شده اند که تا حد ممکن در شرایط گلخانه ای واقعی موثر باشند. استفاده از DryGair به جای تهویه، می تواند حداقل 50 درصد در مصرف انرژی و بیشتر صرفه جویی کند. زوینکلز مشتاقانه می گوید.

استفاده از دستگاه های رطوبت گیر برای حذف رطوبت از فضای گلخانه مشکل رطوبت را بدون نیاز به تهویه کاملا حل می کند. بنابراین پرورش دهندگان می توانند گلخانه را کاملا بسته نگه دارند و رطوبت را از داخل درمان کنند.

استفاده از چراغ های رشد برای تشعشع به شما امکان می دهد پوشش کامل و یکنواختی را در طول روز فراهم کنید. بنابراین می توانید کاملاً از نوسانات یا تشعشعات کم ناشی از الگوهای طبیعی آب و هوا جلوگیری کنید.

کاهش چنین مقدار زیادی از اتلاف حرارت مستقیماً بر پروتکل های گرمایش تأثیر می گذارد. اگر بتوانید 90 درصد گرمای تولید شده در داخل گلخانه را حفظ کنید، گرمایش را تا 90 درصد کاهش می دهید. این مقدار زیادی صرفه جویی در انرژی است.»

روش گرما و دریچه برای کنترل رطوبت ده ها سال پیش، مدت ها قبل از معرفی دستگاه های رطوبت گیر گلخانه ای توسعه یافت. امروزه دستگاه های رطوبت گیر باغبانی تجاری به راحتی در دسترس هستند و هر پرورش دهنده ای می تواند آنها را در گلخانه استفاده کند.

پرورش دهندگان می توانند از چراغ های رشد برای تکمیل نور خورشید یا حتی جایگزینی نور خورشید در دوره های خاص استفاده کنند. این بدان معنی است که گیاهان همیشه مقدار ایده آل تابش و طیف نور خود را دریافت می کنند.

رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
www.drygair.com

این مصاحبه با Zwinkels در مورد مفهوم “راه جدیدی برای رشد” DryGair انجام شده است.

“روش جدیدی برای پرتاب” چیست؟
ایف می‌گوید: «راهی جدید برای رشد» روشی جامع و نوآورانه برای رشد محصولات گلخانه‌ای است که با استفاده از نورپردازی کارآمد، صفحه‌های حرارتی و رطوبت‌گیرها استفاده می‌شود. این روش به منظور بهینه سازی رشد و بازده و به حداکثر رساندن صرفه جویی در انرژی ایجاد شده است. رشد بر اساس این اصول می‌تواند حداقل 50 درصد در مصرف انرژی به تولیدکنندگان صرفه‌جویی کند، اسپری‌های سمی را به حداقل برساند و اندازه و کیفیت عملکرد را بهبود بخشد.

صفحه نمایش حرارتی بخش مهمی از این امر است. استفاده از یک صفحه نمایش حرارتی می تواند اتلاف حرارت را تا حدود 60 درصد کاهش دهد. با این حال، پرورش دهندگان می توانند این کار را یک قدم جلوتر بردارند و چندین صفحه نمایش را در خود جای دهند. ترکیب 2 یا حتی 3 صفحه نمایش می تواند حفظ گرما را تا 90٪ افزایش دهد.

رطوبت را با استفاده از دستگاه های رطوبت گیر کنترل کنید
“بستن گلخانه، گسترش صفحه های حرارتی، و استفاده از چراغ های رشد قوی منجر به یک مشکل بسیار جدی می شود – رطوبت بالا.”


ایف زوینکلز



منبع

رطوبت گیرهای DG همچنین مزایای بیشتری برای گردش هوا دارند. مکانیسم گردش هوای ثبت شده که در هر مدل DG گنجانده شده است، از توزیع هوای 360 درجه برای اطمینان از شرایط یکنواخت در همه جای گلخانه استفاده می کند.

سودآوری استفاده از این اصول رشد مستقیماً تحت تأثیر قیمت انرژی است. با افزایش قیمت انرژی، این روش سودآورتر و سودآورتر می شود و ROI سیستم ها و تجهیزات لازم را کاهش می دهد.

ایف توضیح می دهد: «به طور سنتی، تولیدکنندگان گلخانه با ترکیب گرمایش و هواگیری با رطوبت مقابله می کردند. با این حال، این روش بسیار مشکل ساز است، بسیار ناکارآمد و اغلب ناکارآمد است. آزاد شدن هوا از گلخانه باعث آزاد شدن گرما نیز می شود، بنابراین پرورش دهندگان باید به طور مداوم گرمایش را ادامه دهند. این گرمایش دائمی به مقادیر زیادی انرژی نیاز دارد و هزینه زیادی برای پرورش دهندگان به ویژه در آب و هوای سردتر مانند بسیاری از اروپا و آمریکای شمالی دارد.

این نیز به دلیل بازیابی انرژی نهفته است. در سیستم‌های دیگر، این از بین می‌رود زیرا از طریق شکاف‌های پارچه صفحه نمایش و دریچه‌های باز ناپدید می‌شود. در حالی که با DryGair، همه چیز می تواند 100٪ بسته بماند. که تفاوت زیادی در صرفه جویی در انرژی ایجاد می کند.

از چراغ های رشد LED کارآمد استفاده کنید
گام بعدی در بهینه‌سازی رشد این است که روشنایی بهینه برای محصول خود فراهم کنید. در حالی که روشنایی منبع اصلی مصرف انرژی بود، فناوری جدید LED به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا گلخانه‌های خود را با کسری از هزینه روشن کنند. ایف می گوید.

گلخانه را ببندید و از صفحات حرارتی استفاده کنید
زوینکلز ادامه می دهد: «اولین قدم برای به دست آوردن کنترل بر شرایط رشد، بستن گلخانه است. بستن پنجره‌ها و دریچه‌ها، باز کردن صفحه‌های حرارتی و بهبود عایق به حفظ گرما در داخل گلخانه کمک می‌کند. این به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا نیازهای گرمایشی خود را به شدت کاهش دهند و در نتیجه مصرف انرژی خود را کاهش دهند.