“یک مجموعه جدید در هر فصل”

تنوع کلیدی است
علیرغم موفقیت Solid Plant Productions، که اکنون چهار برابر بیشتر از زمانی که شروع به کار کرد، فروش و مشتری بیشتری دارد، همچنان یک شرکت نسبتاً جوان باقی مانده است و باید خود را به نوعی از بقیه بازار متمایز کند. راه حل؟ تنوع، و مقدار زیادی از آن.

Solid Plant Productions در نمایشگاه پاییز 7 و 8 سپتامبر در غرفه شماره 2.5 حضور خواهد داشت و مجموعه پاییز آنها را می توان از قبل در فلوریدا سفارش داد.

نمایشگاه پاییزی
جان و دیگو در 7 و 8 سپتامبر در نمایشگاه پاییزی رویال فلورا هلند با Solid Plant Productions حضور خواهند داشت، جایی که عمدتاً مجموعه‌های پاییز و کریسمس جدید خود را ارائه می‌کنند و آنچه را که ارائه می‌دهند را نشان می‌دهند. چیدمان‌های مجلل Phalaenopsis در کانون توجه قرار گرفته‌اند که مردم با ورود به غرفه نمایشگاه بلافاصله آن را مشاهده می‌کنند و در پشت آن، خطوط جدید کارخانه به نمایش گذاشته می‌شود.

یان ون در سار و دیگو بروین

برای اطلاعات بیشتر:
تولیدات گیاهی جامد
میدل بروکوگ 29
2675 KC، Naaldwijk
جان وان در سر: 50268445 6 +31
دیگو بروین: 51988088 6 +31
[email protected]
https://solidplantproductions.com/

از ماه مارس سال جاری، یان ون در سار و دیگو بروین کارفرمای خود را ترک کردند و به طور تمام وقت در شرکت خود، Solid Plant Productions کار می کنند. پس از ترکیب کار شرکت با مشاغل خود در Cash & Carry در Naaldwijk در چند سال گذشته، این دو اکنون می توانند به طور کامل بر روی تامین تجهیزات آماده کارخانه برای عمده فروشان و صادرکنندگان در داخل و خارج از اروپا تمرکز کنند.

این نیز نظری است که این دو از افراد در این زمینه زیاد می‌شنوند. گلایه برخی از خریدارانی که مدام دستشان به محصولات یکسان و بدون هیچ گونه تنوعی می رسد. آنها با مجموعه های خود سعی می کنند با ارائه یک تنوع در هر فصل که با موضوع فصل مطابقت دارد و بنابراین همیشه نوآورانه باقی می مانند، به این موضوع پاسخ دهند.

“در پاییز امسال، ما رنگ های قرمز تیره، بنفش، سبز تیره، قهوه ای و خاکستری را انتخاب کردیم، فقط برای اینکه چند رنگ گرم را به خانه برگردانیم. و با کریسمس، یک مجموعه زیبا جدید و منحصر به فرد دریافت می کنیم که کاملاً مربوط به کریسمس است.” جان در مورد فصل آینده می گوید.

“از ابتدای امسال، ما شروع به عرضه به مشتریان در بخش پایین‌تر نیز کرده‌ایم. سال گذشته، ما یک آزمایش آزمایشی با خط جدیدی از کاسه‌های ارکیده در تم و رنگ‌های کریسمس داشتیم و پاسخ‌ها کاملا مثبت بود. ما این کار را خواهیم کرد. دیگو می‌گوید: امسال به این مسیر ادامه دهید تا مجموعه‌ای کاملاً جدید برای چیدمان فضای داخلی برای بهار ارائه کنید.



منبع

“من فکر می‌کنم که برای افرادی که در نمایشگاه حضور دارند بسیار خوب است که بیایند و نگاهی بیندازند تا بتوانند ببینند که این چیزی است که در راه است.”

ژان و دیگو برای محصولات خود در بخش پایین محدوده قیمتی بین 5 تا 12.50 یورو را انتخاب کرده اند تا برای نیازهای همه چیزی داشته باشند. کاسه‌های بزرگ و مجلل ارکیده‌ای که زمانی با آن‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند، در شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همچنان به عرضه و تجدید آن‌ها ادامه می‌دهند.

“هر فصل، ما یک مجموعه جدید با رنگ های جدید ارائه می کنیم، و در کریسمس، ما همیشه اقلام ویژه ای داریم. اینگونه سعی می کنیم خودمان را از بقیه بازار متمایز کنیم. گاهی اوقات می بینید که هر بار همان چیزها برمی گردد. دیگو می گوید، اما همه چیز جدیدی می خواهند.